EenVandaag en KHN onderzoeken impact van leeftijdsgrensverhoging en Drank- en Horecawet

Ook de mening en ervaring met de impact van de nieuwe Drank- en Horecawet van horecaondernemers uit onze achterban stellen we op prijs.

Kandidaten Verkiezing Meest Markante Friese horecaondernemer 2014 bekend

De voorbereidingscommissie 'Meest Markant Fryslân' heeft de namen bekendgemaakt van drie kandidaten voor de Meest Markant-verkiezing in Friesland.

Noord-Beveland heeft het schoonste strand van Nederland

Jos van Halst, eigenaar van De Banjaard: "Ik wil dat gasten van een smetteloos strand kunnen genieten"

KHN-leden in top drie Mooiste Bar van Nederland 2014

KHN feliciteert haar leden Breakaway in Rotterdam en Vanslag in Borger met de nominatie voor de publieksprijs De Mooiste Bar van Nederland 2014.

KHN start met SVO de Asian Food Academy

KHN start deze maand met SVO vakopleiding food een academie voor de Aziatische horeca.

Nieuws

EenVandaag en KHN onderzoeken impact van leeftijdsgrensverhoging en Drank- en Horecawet

27-08-2014
-
Ook de mening en ervaring met de impact van de nieuwe Drank- en Horecawet van horecaondernemers uit onze achterban stellen we op prijs.

Kandidaten Verkiezing Meest Markante Friese horecaondernemer 2014 bekend

27-08-2014
-
De voorbereidingscommissie 'Meest Markant Fryslân' heeft de namen bekendgemaakt van drie kandidaten voor de Meest Markant-verkiezing in Friesland.

Noord-Beveland heeft het schoonste strand van Nederland

22-08-2014
-
Jos van Halst, eigenaar van De Banjaard: "Ik wil dat gasten van een smetteloos strand kunnen genieten"

KHN-leden in top drie Mooiste Bar van Nederland 2014

18-08-2014
-
KHN feliciteert haar leden Breakaway in Rotterdam en Vanslag in Borger met de nominatie voor de publieksprijs De Mooiste Bar van Nederland 2014.

KHN start met SVO de Asian Food Academy

15-08-2014
-
KHN start deze maand met SVO vakopleiding food een academie voor de Aziatische horeca.

Over KHN

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de grootste horeca brancheorganisatie in ons land. Met 246 afdelingen door heel Nederland vertegenwoordigen wij ruim 20.000 horecaondernemers met bijna 200.000 horecamedewerkers. Wij staan voor een professionele en toekomstbestendige horecabranche. Onze leden ondersteunen wij door lobby, advies en financiële ledenvoordelen. Zo maakt KHN zich sterk voor de horeca.

Belangenbehartiging

Een goed ondernemersklimaat staat bij KHN centraal. Dat begint bij belangenbehartiging: wij lobbyen bij beleidsmakers van lokaal tot (inter)nationaal niveau, om financiële lasten en overdreven regels voor de horeca te beperken. Wij informeren onze leden op een begrijpelijke manier over relevante horecawetgeving en leveren praktische tools om hiermee om te gaan.

Advies

Ondernemers kunnen bij KHN terecht als zij vragen hebben over wetgeving of managementzaken waar ze zelf niet uitkomen. Voor ingewikkelde kwesties heeft KHN bedrijfsadviseurs en juristen in dienst. Daarnaast helpen wij onze ondernemers zich voor te bereiden op de toekomst. We houden marktcijfers, ontwikkelingen en opkomende trends in de gaten om onze leden te inspireren tot nieuwe ideeën en ontwikkelingen.

Ledenvoordelen

Naast belangenbehartiging en persoonlijk advies maakt KHN afspraken met diverse horecaleveranciers zoals Buma, Sena, leveranciers van energie en verzekeringen. Op deze manier profiteren KHN-leden van hoge kortingen en zorgen we ervoor dat onze leden -van klein tot groot- meer onder de streep overhouden.

Blog

Op Elfbedrijventocht in Fryslan

Vandaag dag twee van mijn werkbezoek in het hoge Noorden. Na een bezoek aan drie horecabedrijven in Schiermonnikoog vertrek ik in alle vroegte naar het vaste land om in vogelvlucht meer Friese ondernemers te bezoeken. Er staan er acht op het programma: Dit kan geen toeval zijn!

Twitter