KHN: horeca heeft behoefte aan flexibiliteit en maatwerk

Ongewenste effecten Wet werk en zekerheid worden niet opgelost met cao.

Ondernemersvraag van de week: Wat moet ik doen als een zieke medewerker niet meewerkt aan zijn re-integratie?

Lees in het KHN-model Arbeidsvoorwaardenreglement (AVR) welke verplichtingen uw zieke medewerker heeft.

Doe mee met de campagne ‘Pinnen, ja graag’

Stimuleer uw gasten te pinnen. Wel zo snel, veilig, gemakkelijk, efficiënt en goedkoop!

Stil op 4 mei, Feest op 5 mei: wat doet u?

Op 4 mei herdenken we. Op 5 mei vieren we onze vrijheid. We hebben een aantal initiatieven op een rij gezet waar u als horecaondernemer aan mee kunt doen.

Buitenlandse bezoekers besteden 10,2 miljard euro aan bezoek Nederland

Het aantal toeristen en zakenreizigers dat ons land bezoekt is in 15 jaar met zo’n 40% gestegen

Nieuws

KHN: horeca heeft behoefte aan flexibiliteit en maatwerk

28-04-2015
-
Ongewenste effecten Wet werk en zekerheid worden niet opgelost met cao.

Ondernemersvraag van de week: Wat moet ik doen als een zieke medewerker niet meewerkt aan zijn re-integratie?

28-04-2015
-
Lees in het KHN-model Arbeidsvoorwaardenreglement (AVR) welke verplichtingen uw zieke medewerker heeft.

Doe mee met de campagne ‘Pinnen, ja graag’

28-04-2015
-
Stimuleer uw gasten te pinnen. Wel zo snel, veilig, gemakkelijk, efficiënt en goedkoop!

Stil op 4 mei, Feest op 5 mei: wat doet u?

28-04-2015
-
Op 4 mei herdenken we. Op 5 mei vieren we onze vrijheid. We hebben een aantal initiatieven op een rij gezet waar u als horecaondernemer aan mee kunt doen.

Buitenlandse bezoekers besteden 10,2 miljard euro aan bezoek Nederland

23-04-2015
-
Het aantal toeristen en zakenreizigers dat ons land bezoekt is in 15 jaar met zo’n 40% gestegen

Over KHN

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de grootste horeca brancheorganisatie in ons land. Met 245 afdelingen door heel Nederland vertegenwoordigen wij bijna 20.400 horecaondernemers met bijna 200.000 horecamedewerkers. Wij staan voor een professionele en toekomstbestendige horecabranche. Onze leden ondersteunen wij door lobby, advies en financiële ledenvoordelen. Zo maakt KHN zich sterk voor de horeca.

Belangenbehartiging

Een goed ondernemersklimaat staat bij KHN centraal. Dat begint bij belangenbehartiging: wij lobbyen bij beleidsmakers van lokaal tot (inter)nationaal niveau, om financiële lasten en overdreven regels voor de horeca te beperken. Wij informeren onze leden op een begrijpelijke manier over relevante horecawetgeving en leveren praktische tools om hiermee om te gaan.

Advies

Ondernemers kunnen bij KHN terecht als zij vragen hebben over wetgeving of managementzaken waar ze zelf niet uitkomen. Voor ingewikkelde kwesties heeft KHN bedrijfsadviseurs en juristen in dienst. Daarnaast helpen wij onze ondernemers zich voor te bereiden op de toekomst. We houden marktcijfers, ontwikkelingen en opkomende trends in de gaten om onze leden te inspireren tot nieuwe ideeën en ontwikkelingen.

Ledenvoordelen

Naast belangenbehartiging en persoonlijk advies maakt KHN afspraken met diverse horecaleveranciers zoals Buma, Sena, leveranciers van energie en verzekeringen. Op deze manier profiteren KHN-leden van hoge kortingen en zorgen we ervoor dat onze leden -van klein tot groot- meer onder de streep overhouden.

Blog

Zo zijn we niet getrouwd (met de retail)!

Blog Toon Naber, voorzitter KHN.  Op 17 maart jl. stuurde minister Kamp de zogenaamde Retailagenda naar de Tweede Kamer: twintig actiepunten om de retail uit het slop te halen. KHN heeft een tijd lang meegepraat over de Retailagenda, maar uiteindelijk het document niet ondertekend.

Column

Gasten het hof maken? Lastig met booking.com

Blog Gabriella Esselbrugge, Domeinadviseur Overnachten KHN.  Vorige week ontving ik een mailtje van booking.com. Of ik mee wilde doen aan een korte enquête. Meestal komen bedrijven met een vragenlijst om hun dienstverlening beter te maken. Maar bij booking.com krab je jezelf wel even achter de oren...

https://twitter.com/khn 563635537261907969