7 Kwaliteitswaarden KHN

KHN introduceerde tijdens haar jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie op Horecava 2018 zeven kwaliteitswaarden. Door de zeven kwaliteitswaarden toe te passen in de horeca tonen horecaondernemers dat ze gastvrij zijn richting hun gasten en een goed werkgever zijn voor hun medewerkers. 

Robèr Willemsen, voorzitter KHN: Met deze zeven kwaliteitswaarden werken we samen aan de beste gastvrijheid en zorgen we ervoor dat gasten mooie en waardevolle momenten beleven in de horeca. Zo geven we het imago van de horeca in Nederland een positieve boost.”

video
Onze zeven kwaliteitswaarden

Aandacht voor kwaliteit

In 2018 gaf KHN elke maand aandacht aan één van de zeven kwaliteitswaarden. KHN-leden kregen tips en tools die aansluiten bij deze waarden. Op die manier konden horecaondernemers actief met de waarden aan de slag in hun zaak en werkten we samen aan de beste gastvrijheid.

Terug
Download flyer 7 waarden
flyer_7waarden_site
Vereniging KHN
Meer informatie

https://twitter.com/khn 787936653616742400