7 Kwaliteitswaarden KHN

KHN introduceerde tijdens haar jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie op Horecava zeven kwaliteitswaarden. Door de zeven kwaliteitswaarden toe te passen in de horeca tonen horecaondernemers dat ze gastvrij zijn richting hun gasten en een goed werkgever zijn voor hun medewerkers. 

Robèr Willemsen, voorzitter KHN: Met deze zeven kwaliteitswaarden werken we samen aan de beste gastvrijheid en zorgen we ervoor dat gasten mooie en waardevolle momenten beleven in de horeca. Zo geven we het imago van de horeca in Nederland een positieve boost.”

 
De zeven kwaliteitswaarden

Een lid van KHN...

  1. Verwelkomt iedere gast die zich aan de huisregels houdt
  2. Respecteert geldende wet- en regelgeving
  3. Gebruikt duidelijke en professionele voorwaarden
  4. Is een goed werkgever
  5. Is betrokken bij zijn leefomgeving en handelt hiernaar
  6. Heeft zorg en passie voor zijn gasten en producten
  7. Draagt bij aan het collectief

Meer info

Bekijk ook de toelichting op de zeven kwaliteitswaarden.

Aandacht voor kwaliteit

De komende maanden geeft KHN iedere maand aandacht aan één van de zeven kwaliteitswaarden. KHN-leden kunnen rekenen op tips en tools die aansluiten bij deze waarden. Op die manier kunnen horecaondernemers zelf actief met de waarden aan de slag in hun zaak en werken we samen aan de beste gastvrijheid.

 

Terug
Download flyer 7 waarden
flyer_7waarden_site
Vereniging KHN
Meer informatie

https://twitter.com/khn 787936653616742400