Onze evenementen

Evenementen Koninklijk Horeca Nederland

Wij organiseren jaarlijks verschillende evenementen met en voor onze leden. Zo bezoekt de KHN-directeur tijdens de Tour de Branche onze leden en hun bedrijven in de regio's, en komen wij jaarlijks met leden bij elkaar tijdens de strategiesessie om de koers van de vereniging te bepalen. Om onze leden te inspireren organiseren wij jaarlijks KHN On Tour. Tijdens deze inspiratiereizen nemen KHN-leden een kijkje in de keuken van collega-ondernemers in het buitenland. Inspirerende ondernemers in eigen land zetten wij in de schijnwerpers met onze tweejaarlijkse Meest Markant-verkiezing. Daarnaast is KHN vanzelfsprekend aanwezig bij de grote horecaevenementen in ons land, zoals de jaarlijkse Horecava. Tijdens dit evenement organiseren wij meerdere bijeenkomsten voor onze leden.

 

Horecava

Horecava is de grootste horecavakbeurs van Nederland. Dit jaar belooft het een extra feestelijke editie te worden: Horecava viert namelijk haar zestig jarig jubileum!  

Gastvrij Rotterdam 2015

Gastvrij Rotterdam 2015 vond plaats van maandag 21 tot en met woensdag 23 september.  Lees nieuws van de beurs, over de prijswinnaars en bekijk de foto's.

BBB Maastricht 2015: 5 tot en met 7 oktober

KHN-leden hebben gratis toegang tot de BBB. De bourgondische horecavakbeurs BBB staat garant voor innovatieve producten, interessante activiteiten, inspirerende vakgenoten en een sausje van de Limburgse gastvrijheid.

Verkiezing Meest Markante Horecaondernemer 2016/2017

Om innovatie onder horecaondernemers te stimuleren onderscheidt Koninklijke Horeca Nederland (KHN) elke twee jaar de Meest Markante Horecaondernemer met een award. Deze award wordt toegekend aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Op deze manier laten we zien hoe innovatief en professioneel we zijn als Nederlandse horeca.

Tour de Branche

Voor een ledenvereniging als Koninklijke Horeca Nederland is direct contact met leden erg belangrijk. Daarom organiseert KHN jaarlijks de zogenaamde Tour de Branche. Tijdens de Tour de Branche gaat de directeur van KHN op bezoek bij horecaondernemers in het land.

Strategiesessies

Voor een ledenvereniging als KHN is direct contact met leden erg belangrijk. We moeten weten wat er speelt en onze strategie hierop aanpassen. Dit doen we tijdens onze jaarlijkse strategiesessie.

KHN On Tour

KHN wil haar leden inspireren. Onder de noemer KHN On Tour organiseren we internationale inspiratiereizen waarbij we horecaondernemers de gelegenheid bieden een kijkje te nemen in de keuken van collega-ondernemers in het buitenland – binnen of buiten Europa.

Terug