Pure innovatie bij Hop&Stork in Den Haag

Bent u er al eens geweest? In het nieuwe Hop&Stork in Den Haag? Voor een ijsje, een luxe kopje koffie met een unieke, zelfgemaakte bonbon? Deze week in 'Hart van de Horeca' vertellen eigenaren Anil Soekhoe en Remco Groenewold over hun ‘Hop&Stork: Chocolate and Coffee’ waar zij retail en horeca combineren. Hoe blijven zij innovatief? En hoe zorgen zij voor voldoende rendement? Wat is hun passie? Hoe blijven zij hun gasten verrassen? Laat u inspireren door hun verhaal.


Over Hop&Stork

Anil Soekhoe en Remco Groenewold maakten halverwege 2014 de overstap van de bankwereld naar de horeca. Met Hop&Stork is Den Haag weer een concept rijker, een mooie mix van retail en horeca. In de Passage, het oudste winkelcentrum van Nederland, openden zij een open chocoladeatelier annex koffielounge. Slechts een paar maanden na de opening behaalde Hop&Stork de derde plek in de AD-Nationale Koffietest.

Over Hart van de Horeca
Hart van de Horeca is een nieuw online KHN-programma voor en door horecaondernemers. In elke uitzending staat er één thema centraal. Presentator Gerlof Bos vraagt in tien minuten horecaondernemers het spreekwoordelijke hemd van het lijf over hun passie en uitdagingen in de bedrijfsvoering.

Terug
Hart van de Horeca