Horeko Hospitality - de centrale schakel in uw keukenprocessen

Horeko

Horeko ziet veel potentie in de horeca en gelooft dat het benutten van deze potentie de gastvrijheid verhoogt. Horeko wil horecabredrijven daarom inzicht geven in hun potentie, zodat zij deze zo goed mogelijk kunnen benutten. Hierdoor zorgen we er samen voor dat de gastvrijheid in de gehele branche naar een hoger level getild wordt.

Innovatie
Horeko Hospitality is een hulpmiddel om uw keukenprocessen zo goed mogelijk te beheren en beheersen. Het gebruiksvriendelijke online systeem neemt u veel tijdrovend werk uit handen. Om deze innovatie te stimuleren en daarmee het resultaat van horecabedrijven te vergroten, werken KHN en Horeko nauw samen.

Keukenmanagement
Horeko Hospitality is een keukenmanagementsysteem dat het inzicht in process vergroot en helpt de efficiency te verhogen. Denk hierbij aan:

  • Receptuurbeheer, inclusief bereiding, opmaak en foto’s
  • Automatische en actuele kostprijsberekening
  • Marges controleren en problemen signaleren
  • Menu-Engineering voor de financiële prestaties van de menukaart
  • Complete HACCP– en MEP-registratie
  • Allergenencalculatie
  • Automatische houdbaarheidsstickers
  • Derving registratie

Rust in de keuken
Bij De Toren in Heeswijk-Dinther werkt het team inmiddels een jaar of drie met Horeko. Wat dat oplevert? "Ontzettend veel rust en duidelijkheid", aldus eigenaar Jeroen van den Broek: "Voor alle gerechten, het hele jaar rond, geldt dezelfde brutowinstmarge: 71%. Niet veel meer, nooit minder. Voldoet een gerecht daar niet aan, dan passen de koks de portionering aan, kiezen ze voor andere ingrediënten of schrappen ze het gerecht van de kaart. Het systeem van Horeko kent een koppeling met leveranciers waardoor altijd gerekend wordt met de actuele prijzen". Handig volgens Jeroen, alhoewel hij met zijn slager en visleverancier vaste prijsafspraken heeft en hierdoor al niet snel uit de bocht vliegt. Volgens Jeroen biedt het systeem dan nog steeds grote meerwaarde. "Er is duidelijkheid voor alle koks, er is rust in de keuken en rust bij de bedrijfsleider die de marges moet bewaken. We hoeven er niet meer over na te denken. Hierdoor kunnen we nadenken over andere zaken." Het team van De Toren kiest er overigens niet voor om een x aantal keren per jaar de kaart te veranderen. De kaart wisselt continu zodat gasten die regelmatig terugkomen steeds iets nieuws treffen. Kostprijsberekeningen zijn daarom een continu proces.

Haal ook het maximale uit uw bedrijf!
Als u het contactformulier invult, neemt Horeko contact op met u. U kunt ook zelf contact opnemen met Horeko: 030-7115751 of info@horeko.nl. Horeko komt graag bij u langs om de oplossing binnen 40 minuten kostenloos en vrijblijvend te demonstreren.

Terug