Download de gratis KHN App

Horeko centrale schakel in uw keuken- en personeelsprocessen

Horeko

Als horecaondernemer of chef staat u het liefst zoveel mogelijk op de werkvloer. Omgaan met gasten en mooie gerechten maken hebben de hoogste prioriteit. De financiële zaken daar omheen verdwijnen dan al snel naar de achtergrond, terwijl dit juist essentieel is voor het succes van uw horecabedrijf.

Innovatie
Horeko biedt u een hulpmiddel om uw keuken- en personeelsprocessen zo goed mogelijk te beheren en beheersen. Het gebruiksvriendelijke online systeem neemt u veel tijdrovend werk uit handen. Om deze innovatie te stimuleren en daarmee het resultaat van horecabedrijven te vergroten, werken KHN en Horeko nauw samen.

'Geen gedoe meer met kalenders, mailtjes en losse briefjes'
Restaurant Vuur in Baarn werkt nu een jaar met Horeko. Eigenaar George Kroon: “We roosteren ermee, gebruiken het voor de taakverdeling en het fungeert als in- en uitkloksysteem. Daarnaast zetten wij Horeko in voor allergeneninformatie en bij het calculeren van de winstmarge. Het calculeren gaat snel en nauwkeurig, omdat alle recepten in het systeem staan. Ook het roosteren werkt prettig. Met Horeko zien we meteen of een medewerker beschikbaar is. Geen gedoe meer met kalenders, mailtjes en losse briefjes.”

Toegevoegde waarde
Vanuit de visie 'inzicht = kwaliteit = gastvrijheid' levert Horeko inmiddels toegevoegde waarde voor circa 500 restaurants, hotels en organisaties in Nederland en België op het gebied van personeelsplanning, urenregistratie, calculeren, marge bewaken, HACCP registratie én voedingswaarde/allergenen calculaties.

Haal ook het maximale uit uw bedrijf!
Als u het contactformulier invult, wordt er contact met u opgenomen. U kunt ook zelf contact opnemen met Horeko: 030-7115751 of info@horeko.nl. Horeko komt graag bij u langs om de oplossing binnen 40 minuten kostenloos en vrijblijvend te demonstreren.

Terug