Zit horeca ook in jouw dna?

De beste gastvrijheid bieden, altijd streven naar het beste resultaat voor de horeca, ondernemend zijn en verbinding leggen. Dat is werken bij KHN. Kom jij team KHN versterken?

 

KHN is op zoek naar een:

Digital experience marketeer (40 uur m/v)  

Ben je op zoek naar een nieuwe baan waarin je als digital experience marketeer, jouw passie voor horeca, de digitale wereld en jouw communicatieve vaardigheden kan benutten en verder kan uitbouwen? Dan is dit een leuke functie voor jou! 

Wat ga je doen?

Als digital experience marketeer bij KHN ben je onze expert in data gedreven marketing. Je adviseert over de inzet van klantdata binnen diverse campagnes in en buiten het digitale domein van KHN. Je bent producteigenaar en verantwoordelijk voor de beleving binnen het gehele digitale domein van KHN (khn,nl/mijnkhn.nl/app/social media/DM’s). Je bent medeverantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen voor werving en behoud van onze leden en de commerciële doelstellingen. Je verzorgt de customer journeys in het digitale domein (khn.nl, mijnkhn.nl en de KHN app) en verzorgt de data gedreven campagnes: van de selectie van de juiste doelgroep tot en met een evaluatie van de resultaten. Op basis van gedegen analyses signaleer je (pro-actief) mogelijkheden van de klantdata en adviseer je de organisatie. Je werkt binnen het KHN MARCOM team samen met ambitieuze marketeers, communicatiespecialisten, de woordvoerder en de CMS-medewerker die samen een enthousiast en hecht team vormen; ieder met zijn/haar eigen aandachtsgebied.  

Wat vragen wij?

  • Wo-opleiding in commerciële richting (bedrijfskunde, commerciële economie, marketing)
  • Vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • In het bezit zijn van de kerncompetenties behorende bij de functie: analytisch, ondernemend en een sterke trusted advisor voor de verschillende teams binnen KHN
  • Sterke communicatieve vaardigheden (formuleert een advies en weet dit overtuigend naar voren te brengen)
  • Grote mate van zelfstandigheid (beheert eigen werkplanning en gaat op onderzoek uit)
  • Proactief (identificeert kansen en geeft ongevraagd advies)
  • Ervaring met relevante software, bij voorkeur BlueConic, PowerBI, Copernica

Wat bieden wij?

Het creëren van een 360º klantbeeld en het optimaliseren van de marketing- en salesinspanningen op basis van customer insights zijn door KHN als strategische pijlers benoemd. De afdeling MARCOM geeft mede invulling aan deze strategische visie. Je krijgt alle ruimte om een actieve bijdrage te leveren en jezelf te blijven ontwikkelen. Wij bieden een dynamische werkomgeving met gastvrije collega’s en ruimte om jezelf te ontwikkelen (diverse opleidingsmogelijkheden). Goede arbeidsvoorwaarden waaronder ’het Nieuwe Werken’ waardoor ook thuiswerken een optie is.

Interesse?

KHN laat zich in deze procedure begeleiden door PolderBanen. Voor meer informatie bel je met Evi Gasseling of Klaas Molenaar via 073 820 09 55. Je kunt solliciteren tot en met 19 juli 2018 via www.polderbanen.nl/vacatures. 

Team KHN

De mensen van KHN zijn trots om dagelijks voor de horeca in Nederland te mogen werken. Die trots komt voort uit onze kernwaarden, die bepalen hoe wij ons gedragen intern en extern. KHN medewerkers zetten zich in voor de beste gastvrijheid, verbinden de horeca met elkaar, zijn ondernemend voor de horeca en denken bij alles aan het resultaat voor de horeca.

Ons gezamenlijk doel: horecaondernemers een inspirerende omgeving laten bieden waar gasten unieke ervaringen en waardevolle momenten beleven. Werken bij KHN betekent voor ons werken voor de mooiste branche van Nederland!

Over KHN

KHN is dé branchevereniging voor de horeca. In Nederland vertegenwoordigen wij ruim 20.000 horecaondernemers met ruim een kwart miljoen medewerkers. Dat is 66% van iedereen die werkzaam is in de horeca in Nederland.

Samen met 244 afdelingsbesturen bestaande uit veelal horecaondernemers, maakt KHN zich sterk voor een professionele en vooral toekomstbestendigere horeca. Onze leden helpen wij op een persoonlijke en relevante wijze, leveren betaalde diensten op maat en services als belangenbehartiging (van Den Haag tot op gemeenteniveau), persoonlijk advies, financiële voordelen voor een beter rendement en inspiratie via andere ondernemers.

KHN geeft de horeca power!

Terug
Download de gratis KHN App

https://twitter.com/khn 787936653616742400