Een lid van KHN heeft zorg en passie voor gasten en producten

KHN is dé autoriteit voor de horeca. Tijdens de KHN Nieuwjaarsreceptie in 2018 introduceerde KHN de zeven kwaliteitswaarden. Door deze waarden toe te passen laten KHN-leden zien dat ze staan voor kwaliteit. Zo werken we samen aan een goed imago van onze mooie bedrijfstak!

Een lid van KHN wil het haar gasten naar de zin maken en gaat hierbij altijd voor kwaliteit, van product tot dienstverlening. Nederland heeft recht op de beste gastvrijheid en de leden van KHN dragen daar actief aan bij.

Bekijk het filmpje en laat u inspireren door uw collega-ondernemers!

Tips & tools

Leden van KHN hebben met elkaar gemeen dat zij tot het uiterste gaan om het gasten naar het zin te willen maken. Passie zit bij veel horecaondernemers in het DNA. Zij gaan en staan voor kwaliteit, zowel in hun producten als in hun dienstverlening. Iedereen heeft recht op de beste gastvrijheid en leden van KHN dragen daar actief aan bij.

Biedt oprechte gastvrijheid en ontvang jouw gasten met een glimlach. Wees daarnaast oprecht in het kiezen van uw producten en vertel het verhaal erachter aan je gasten. Maak gebruik van de KHN tips en tools en ga aan de slag in uw bedrijf.

De 7 waarden