Het coronavirus heeft een enorme impact op jou als horecaondernemer. Wij begrijpen dat het voor jou een onzekere en zware tijd is. Daarom denken we als brancheorganisatie graag met je mee en informeren wij je ook over ons facturatiebeleid en de opvolging van facturen.

Facturatie

Wij vinden het belangrijk dat je na deze crisis niet verrast wordt met facturen uit het verleden. Als er een factuur gestuurd moet worden, zullen wij dit vooraf aan je mededelen. Op die manier houden we met elkaar het overzicht op het financiële vlak.

Betaling/incasso

Alle betalingen en incasso’s op facturen verzonden door KHN zijn uitgesteld tot 28 april 2020. Dit houdt in dat wij momenteel geen incasso’s verrichten en/of betalingen van je verwachten op de door ons verstuurde facturen.

Geen herinneringen

Omdat je tot en met 28 april 2020 niet hoeft te betalen, verstrijkt de vervaldatum. Wij zullen tot nader bericht geen herinneringen naar je sturen omtrent openstaande bedragen van KHN.

Zodra er meer duidelijkheid is over eventuele opheffing van de beperkingen door het kabinet, laten wij je weten hoe wij de KHN-facturen afhandelen.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens