Je wilt dat je gasten een optimale gastvrijheids-beleving ervaren binnen jouw bedrijf. Dan is de kans immers groot dat zij een positieve recensie achterlaten. Hoe kun je hiervoor zorgen? In deze training leer je te kijken door de ogen van je gast zodat je hun ervaring kunt verbeteren.
Je leert te kijken door de ogen van je gasten en hoe je op basis van deze informatie jouw team effectief kunt sturen. Ook geven wij je handvatten om om te gaan met goede en slechte reviews. Na een halve dag weet je hoe je deze waardevolle bron van ervaringen kunt benutten.
De cursus is bedoeld voor horecaondernemers en hun medewerkers.
Aan het einde van de cursus weet je:
Je neemt de gastbeleving in je bedrijf onder de loep. Tijdens deze inspirerende cursus zorgen we ervoor dat deze steeds top of mind is bij jouw medewerkers. En krijg je tips en adviezen hoe je de gastvrijheidsbeleving positief beïnvloedt. Want alleen als team kun je de verwachtingen van jouw gasten overtreffen!
Wanneer? 30 oktober 2019
Tijd? 09.30 - 13.00 uur (exclusief lunch)
Waar? Kantoor KHN Woerden, Pelmolenlaan 10 in Woerden
Deze training wordt verzorgd door Horeca Maatwerk. De kosten voor deze training zijn voor KHN-leden € 149 (exclusief btw), exclusief lunch. Niet-leden betalen € 185 (exclusief btw), exclusief lunch. Je ontvangt na afloop van de cursus een factuur van Horeca Maatwerk.
Aanmelden
Klik hier om je aan te melden voor deze cursus.