Veel hotels hebben eigen parkeervoorzieningen en proberen die zelf zoveel mogelijk te verhuren aan gasten en soms ook derden. Recent gaf My Way een presentatie in het hoteloverleg hoe ze kunnen helpen om dit beter te regelen en meer omzet te realiseren. Onderstaand een nadere uitleg hierover.

Herken je onderstaand beeld?

  • Gasten die vooraf bellen of parkeren mogelijk is, maar geen plek kunnen reserveren
  • Front Offices die onnodig veel tijd kwijt zijn aan uitleg, sleutels of intercomsystemen
  • Parkeerplekken die ongebruikt blijven – vooral doordeweeks of buiten piekuren
  • Geen grip op opbrengst of bezetting, laat staan op EV-laadcapaciteit

Met My Way wordt dat opgelost. My Way laat zien dat parkeren geen sluitpost hoeft te zijn, maar naast een inkomstenbron ook juist een extra service voor gasten kan zijn

Gasten reserveren vooraf, ontvangen duidelijke instructies, parkeren zorgeloos, rijden automatisch binnen op kenteken en betalen digitaal.
Voor hotels betekent dit: een betere gastervaring, minder werkdruk aan de receptie, een hogere bezetting en extra omzet per plek.

Hotels behouden de regie, maar krijgen toegang tot een nieuwe stroom gebruikers – ook van buiten het hotel.

My Way koppelt eenvoudig en kosteloos met systemen zoals MEWS en werkt samen met vrijwel alle parkeertechnologieën/toegangsystemen op de markt.

Ook benieuwd hoe jouw hotel structureel meer uit parkeren kan halen?
Neem contact op met Steven Helder via steven@myway.app of 06 55 888 224.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens