Veel hotels hebben eigen parkeervoorzieningen en proberen die zelf zoveel mogelijk te verhuren aan gasten en soms ook derden. Recent gaf My Way een presentatie in het hoteloverleg hoe ze kunnen helpen om dit beter te regelen en meer omzet te realiseren. Onderstaand een nadere uitleg hierover.
Herken je onderstaand beeld?
Met My Way wordt dat opgelost. My Way laat zien dat parkeren geen sluitpost hoeft te zijn, maar naast een inkomstenbron ook juist een extra service voor gasten kan zijn
Gasten reserveren vooraf, ontvangen duidelijke instructies, parkeren zorgeloos, rijden automatisch binnen op kenteken en betalen digitaal.
Voor hotels betekent dit: een betere gastervaring, minder werkdruk aan de receptie, een hogere bezetting en extra omzet per plek.
Hotels behouden de regie, maar krijgen toegang tot een nieuwe stroom gebruikers – ook van buiten het hotel.
My Way koppelt eenvoudig en kosteloos met systemen zoals MEWS en werkt samen met vrijwel alle parkeertechnologieën/toegangsystemen op de markt.
Ook benieuwd hoe jouw hotel structureel meer uit parkeren kan halen?
Neem contact op met Steven Helder via steven@myway.app
of 06 55 888 224.