Vorig jaar hebben we een nieuw beleidsplan opgesteld, die door de ALV is goedgekeurd. Op basis van dit beleidsplan zijn we afgelopen jaar het gesprek aangegaan met de politiek, zowel met leden van de gemeenteraad als met het college van burgemeester en wethouders.

Samen met jou willen we deze gesprekken evalueren en vaststellen hoe we verder gaan in 2020. Maar ook willen we je praktische tips meegeven, waarmee je in jouw bedrijf aan de slag kunt. Dit alles onder het genot van een lekkere lunch

We nodigen je daarom van harte uit voor de ledenbijeenkomst op: maandag 25 november 2019 van 12.00 tot ca. 13.30 uur. Onze gastheer is Bjorn van der Westen van HR De Koppelpaarden, Oude Kerkstraat 1 in Dussen.

Programma van deze ledenvergadering:

  1. Opening en mededelingen
  2. Jaarrekening 2018 en begroting 2020
    De penningmeester geeft een toelichting, waarna het bestuur jullie goedkeuring vraagt.
  3. Vaststellen hoogte hoofdelijke toeslag 2020
  4. Evaluatie beleidsplan 2018 – 2019 en bespreking beleidsplan 2019 - 2020
    Toelichting op de inhoud, waaronder de acties die we samen met jullie willen inzetten.
    Het bestuur vraagt de ledenvergadering om goedkeuring voor het beleidsplan 2019 - 2020.
  5. Evaluatie van de gesprekken over het horecabeleid van de gemeente Altena
    Jullie bestuur heeft gesproken met leden van de gemeenteraad en het college en met
    Tim van het Hof, de nieuwe accountmanager Horeca, Detailhandel en Agrofood.
  6. Mededelingen van de regiomanager
  7. Rondvraag en sluiting

Aanmelden
Vanwege de reservering van de lunches willen we graag weten, of we op je kunnen rekenen. Je kunt dit uiterlijk donderdag 21 november doorgeven via altenabiesbosch@khn.nl.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens