Contact hebben met gasten, een gezellige sfeer creëren en hoogwaardige service bieden; een aantal veelgenoemde redenen voor het starten van een eigen horecaonderneming. De kans is groot dat je daardoor minder tijd en interesse hebt voor bijvoorbeeld de boekhouding. Maar aandacht voor administratieve kant van het ondernemen wordt steeds belangrijker. Gelukkig kun je de administratieve taken van het ondernemen uitbesteden aan mensen die daar juist blij van worden. KHN Rekenwerk helpt jou graag op weg.

Boekhouding voor horeca

Minder stress en meer tijd voor je gasten? Kies dan voor het horeca-administratiepakket van KHN Rekenwerk. Op basis van jouw wensen nemen boekhouders met specialistische kennis van de branche jouw administratieve last uit handen. En daarvoor krijg je direct financieel inzicht terug, op elk gewenst moment van de dag.

KHN Rekenwerk biedt drie verschillende pakketten - Basis, Praktisch en Compleet -, passend bij verschillende behoeftes voor diverse ondernemingen. Voor een vast bedrag per maand nemen we jouw administratie uit handen. Volgens de laatste richtlijnen van de overheid. Denk bijvoorbeeld aan de btw-aangifte, de loonbelasting en de inkomstenbelasting, de bewaarplicht en de salarisadministratie.

NOW en TVL aanvraag

Ook kunnen we jou ondersteunen bij aanvragen zoals NOW en de TVL en bieden we de mogelijkheid om de definitieve NOW derdenverklaring af te geven. Aan de hand van een checklist voor de aan te leveren digitale stukken nemen we de volledige administratieve last van je over en verzorgen we de complete afwikkeling. Zo ben je verzekerd van de juiste aanpak voor een juiste aanvraag.

“Administratie voor en door horecaondernemers met 24/7 inzicht in je financiële status.”

Persoonlijke aandacht

KHN Rekenwerk hecht veel waarde aan persoonlijke aandacht. Daarom krijg je als ondernemer vier keer per jaar bezoek van een boekhouder om samen je boekhouding door te nemen en je weer verder op weg te helpen. De lijntjes zijn kort en je hebt maar twee contactpersonen: een voor de administratie en een voor onder andere de fiscale vragen, jaarrekening en rapportages. Dat is wel zo overzichtelijk.

''Sinds het ontstaan van KHN Rekenwerk maak ik al gebruik van hun diensten. Persoonlijke dienstverlening, toegankelijkheid en grote kennis van de sector voor een schappelijk tarief. Ik kan het iedereen aanbevelen.''

- Pascal Besson, Brasserie Het Wapen van Oostzaan

    Waarom KHN Rekenwerk?

    • 24/7 rapportages van statistieken
    • Automatische verwerking van inkoopfacturen
    • Verwerken van kas en bank
    • Jaarrekeningen
    • Benchmark cijfers
    • Salarisadministratie
    • Btw-aangifte
    • Aangifte inkomstenbelasting
    • Analyse salarisadministratie
    • Persoonlijke manager om mee te sparren

    Vanuit KHN Rekenwerk helpen we je graag. Laat jouw administratie uit handen nemen voor een vast bedrag per maand en voorkom administratieve stress rondom je boekhouding.

    Bekijk hier alle administratiepakketten!

    Direct advies nodig?

    We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

    Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

    Contactgegevens