KHN organiseert in samenwerking met Chubb Fire & Security speciale ‘coronaproof’ cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

Voor wie?
De training is bedoeld voor horecaondernemers en hun medewerkers.

Inhoud van de training
Veel horecagelegenheden zijn weer geopend volgens de nieuwe richtlijnen. Helaas kunnen jouw medewerkers te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen, niet gereserveerd hebben en gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. Dat kan zeer vervelende situaties opleveren. Wil je dat jouw medewerkers in staat zijn om adequaat te reageren? Via de training ‘Omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca’ leren zij effectief te handelen en de agressie reduceren. De medewerkers bouwen aan hun zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk

Wanneer: 15 september 2020
Tijd: 09.00 uur - 12.30 uur
Waar: Apollo Hotel, Burgemeester Keijzerweg 100, 3353 CV Papendrecht

Aanmelden
Om je aan te melden, klik hier.

Kosten & betaling
Gratis voor maximaal twee personen per bedrijf, maar bij no-show €50,00 exclusief btw per persoon, tenzij er sprake is van overmacht.

Vragen?
Heb je vragen dan kun je contact met ons opnemen via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens