Je wilt optimaal contact met jouw gasten. KHN Amterdam organiseert een workshop ‘Upselling’ van een halve dag. De horeca beweegt zich op alle vlakken van de gastvrijheidseconomie. Van toerisme, recreatie, vrije tijd tot zakelijke bestedingen.
Gasten eten, drinken, overnachten en besteden hun vrije en zakelijke tijd in de horeca. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat gasten zich prettig voelen en je inspanningen waarderen. Hoe zorg je ervoor dat jouw gasten zich prettig voelen op jouw locatie en bereid zijn meer te besteden in jouw bedrijf?
Voor wie?
Ondernemers en medewerkers in de horeca die meer willen halen uit hun gastcontacten, de tevredenheid willen vergroten en de gast verleiden hun geld binnen het bedrijf te besteden.
Aan het einde van de cursus:
Programma
In deze vier uur durende interactieve workshop leer je meer omzet te genereren uit klantcontacten. Dit heeft een tweeledige werking, niet alleen zorg je voor meer omzet waardoor de continuïteit van de onderneming steviger wordt, ook zal de klantwaardering voor jou en het bedrijf waarvoor je werkt toenemen.
De workshop is interactief. Kennis en ervaring uit het werkveld worden gedeeld. Theoretische onderbouwing wordt inzichtelijk gemaakt met praktijkvoorbeelden.
De workshop start om 13.00 uur en eindigt rond 17.00 uur (exclusief lunch).
Wanneer? Dinsdag 24 september 2019
Tijd? 13.00 - 17.00 uur
Waar? The Manor Amsterdam, Linnaeusstraat 89 in Amsterdam
Aanmelden
Klik hier om je aan te melden voor de training.
Kosten en betaling
Leden KHN Amsterdam en Amstelland € 60 (normale prijs € 125)
Leden KHN (gevestigd) buiten Amsterdam € 165
Niet leden € 225
Prijzen zijn per persoon en exclusief btw. Na afloop van de cursus ontvang je een factuur.
We zien je aanmelding graag tegemoet!