Igor Stel gekozen tot Meest Markante Horecaondernemer van Limburg

08-10-2018

Op maandag 8 oktober is Igor Stel, eigenaar van All-in Echt, Kasteel Limbricht, Valdeludo en Entertrain gekozen tot Meest Markante Horecaondernemer van Limburg 2018/2019.

Op maandag 8 oktober is Igor Stel, eigenaar van All-in Echt, Kasteel Limbricht, Valdeludo en Entertrain gekozen tot Meest Markante Horecaondernemer van Limburg 2018/2019. Igor Stel was met vijf andere horecaondernemers uit Limburg genomineerd en gedeputeerde Ger Koopmans maakte tijdens de horecavakbeurs BBB in het MECC Maastricht de winnaar bekend.

De Limburgse leden van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) konden de afgelopen weken online stemmen op de collega die zij het meest Markant vinden. Zij nomineerden zes Limburgse horecaondernemers en van deze genomineerden kreeg Igor Stel de meeste stemmen van zijn collega’s. Igor dingt als winnaar van de regionale verkiezing in het najaar 2019 mee naar de landelijke titel van Meest Markante Horecaondernemer van Nederland.

De andere genomineerden:

  • Gijs Schapendonk van Proeflokaal Goesting in Venray
  • Gerold van der Vrande van Herberg de Morgenstond in Griendtsveen
  • Peggy Leurs van Tuincentrum Leurs in Venlo
  • John Cardinaal van De Soos in Weert
  • Tom Heijmans van Brasserie Gruuëts in Weert
KHN_Meest_Markant_Limburg_1586

Guido Kreutzer, voorzitter van KHN Limburg: “Deze Limburgse genomineerden zijn allen markant in hun manier van ondernemen; ieder op z’n eigen manier. Daarnaast zijn zij ook als persoon markant in hun benadering van gasten, collega’s en de samenleving. Zij zijn echte ambassadeurs voor de horeca. Igor Stel heeft de meeste stemmen van zijn collega ondernemers gekregen en is daarom benoemd tot Meest Markante Horecaondernemer van Limburg. Deze erkenning is wat mij betreft zonder meer terecht. Igor leidt meerdere horecabedrijven met durf, energie en creativiteit. Hij is innovatief, gastvrij en zorgt met zijn ‘can do’-mentaliteit voor vele tevreden gasten!”

Toelichting Meest Markante Horecaondernemer

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke drie jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen wij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt in het najaar van 2019 de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen. Voor meer informatie zie www.meestmarkant.nl.

Terug