KHN Rekenwerk ontzorgt 34 horecabedrijven met online administratie-pakket

14-01-2019

Het pakket geeft hen op ieder moment van de dag inzicht in de dagelijkse resultaten van het bedrijf.

KHN Rekenwerk neemt 34 horecaondernemers veel werk uit handen door met een online pakket hun administratiewerk te doen. Het pakket geeft hen op ieder moment van de dag inzicht in de dagelijkse resultaten van het bedrijf.

Horecaondernemers besteden hun tijd graag zoveel mogelijk aan hun gasten en medewerkers. Om hen te ontlasten bij de administratie heeft KHN een web applicatie ontwikkeld die het administratiewerk voor de horecaondernemer doet. De web app biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week inzicht in de financiële status van het bedrijf.

KHN Rekenwerk App

Niek Kwakkernaat, directeur van KHN Rekenwerk: “Horecaondernemers hebben passie om gasten mooie momenten te laten beleven. Ik heb een passie voor cijfers en administratie. Waarom niet krachten bundelen? Zij de gasten, wij het rekenwerk!”

Ondernemers betrokken bij ontwikkeling app

Vorig jaar is de web applicatie in nauwe samenwerking met 10 horecaondernemers gebouwd. Eric de Kock, eigenaar van Walzicht Bar en Restaurant in Woerden, is één van hen: “KHN Rekenwerk is echt een uitkomst voor mijn partner en mij. Het gaat ons veel tijd besparen. We hebben tijdens de ontwikkeling van de app onze wensen en eisen gedeeld en dat hebben andere horecaondernemers ook gedaan. Ik heb alle vertrouwen in het administratiepakket dat er nu is en denk dat veel horecaondernemers hier van kunnen profiteren.”

Over KHN Rekenwerk

KHN Rekenwerk heeft keuze uit drie administratiepakketten, die onder andere een oplossing bieden voor het verwerken van inkoopfacturen, kas- en bankmutaties, de salarisadministratie, aangifte van de belastingen en het debiteurenbeheer. Dit alles is verwerkt in een eenvoudige en overzichtelijke web applicatie, waardoor ondernemers de administratie altijd op zak hebben.

Terug