Allround Marketing & Communicatie medewerker (32-40 uur) november - maart

Vanwege zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een enthousiaste Allround Marketing & Communicatie medewerker voor de periode november tot maart 2022 met passie voor de horeca.

Wat ga je doen?

Je gaat als allrounder aan de slag om de juiste doelgroepen te bereiken en ons merk te promoten. Dit doen we onder andere door middel van:

  • Het versterken van ons imago via social media en PR-activiteiten
  • On- en offline communicatie via onze eigen kanalen (khn.nl, nieuwsbrieven, online magazine)
  • Contentcreatie met een toegevoegde waarde voor horecaondernemers

Je werkt binnen het Marketing & Communicatie team samen met ambitieuze marketeers, communicatiespecialisten, de PR & Brand manager, (online) content managers en de CMS-medewerker die samen een enthousiast en hecht team vormen; ieder met zijn/haar eigen aandachtsgebied. Wij werken zowel vanuit ons flexkantoor in Woerden als vanuit huis.

Wie ben jij?

  • Digital savvy: je bent goed op de hoogte van de digitale ontwikkelingen en bent een early adapter als het gaat om nieuwe media: social media en digital apps.
  • Ambitieus en leergierig; je doet graag nieuwe kennis op en bent een echte Do It Yourself type. Je gaat aan de slag en probeert zelf uit, om zo nieuwe systemen, projecten en platformen eigen te maken.
  • Nieuwsgierig: je staat altijd aan. Jouw oren en ogen zijn altijd open, geen gesprek gaat langs je heen. Je stelt vragen in gesprekken en meetings, waarmee je helder krijgt ‘waarom’ we doen wat we doen. Zo zoek je naar de verbindende factoren binnen de organisatie en jouw taken.
  • Zelfstandig; jij vindt je weg zelf binnen de organisatie en bent niet bang om collega’s en samenwerkingspartners aan te spreken als je informatie nodig hebt.
  • Hart voor de zaak; je kunt het beste uit de voeten als je kunt werken aan een gezamenlijke missie en je wil daar een belangrijk steentje aan bijdragen.
  • Je hebt een commerciële inslag: je ziet kansen om het merk te versterken binnen onze huidige middelen en mogelijkheden en bent resultaatgericht.
  • Je bent proactief, hebt oog voor detail, werkt nauwkeurig en kan snel schakelen ook tijdens piekmomenten (avonden/weekenden tijdens beurzen).
  • Verantwoordelijk, maar flexibel: je wordt er blij van als je jouw opdrachten kunt vervullen en je baalt logischerwijs als het niet lukt. Maar die commerciële inslag zorgt ervoor dat je direct weer kansen ziet.

Wat vragen wij?

  • Hbo-diploma voor opleiding in de richting van marketing & communicatie, Leisure & eventmanagement of media & entertainment.
  • Lichte ervaring (3 jaar), met name op het gebied van online en offline contentcreatie
  • Sterke communicatieve vaardigheden: vlotte spreker en tekstschrijver
  • Uitstekend in de Nederlandse taal
  • Ervaring met het werken met storytelling en customer journeys
  • Bekend met één of meerdere CMS-en, bij voorkeur Wordpress en/of Craft
  • Ervaring met het opstellen van briefings voor foto- en videocreatie
  • Ervaring met het samenwerken met marketingbureaus
  • Pré: ervaring met het werken met online tools voor publicaties, zoals Maglr.com
  • Ervaring met online tools voor opmaak, zoals Canva
  • Ervaring met online tools voor planning en posten, zoals Hootsuite.com
  • Ervaring met MS Office-pakketten, Adobe-pakketten
  • Ervaring met SEO/SEA en Google Analytics

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie met genoeg doorgroeimogelijkheden
  • Een dynamische en gedreven werkomgeving met gastvrije collega’s waarin je alle ruimte krijgt om jezelf te zijn maar ook om jezelf te blijven
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, bovengemiddeld aantal vakantiedagen en een premievrij pensioen

Interesse?

Herken jij je in bovenstaand profiel, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Stuur vóór 16 oktober 2021 je cv samen met je motivatie aan onze HR consultant via j.vankleef@khn.nl. Je hoort dan snel van ons! Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je je richten tot Natasja de Jonge, Manager Marketing & Communicatie a.i., via 06 13 74 27 66.

Over KHN

KHN (Koninklijke Horeca Nederland) is dé branchevereniging voor de horeca. In Nederland vertegenwoordigen wij zo’n 19.000 horecabedrijven met ruim een kwart miljoen medewerkers. Samen met 244 afdelingsbesturen maakt KHN zich sterk voor een professionele en vooral toekomstbestendige horeca. Onze leden helpen wij op een persoonlijke en relevante wijze. Wij leveren services als belangenbehartiging (van landelijk tot op lokaal niveau), persoonlijk advies, financiële voordelen voor een beter rendement (KHN Inkoop) en inspiratie via andere ondernemers. Ook leveren wij betaalde diensten op maat (Horeca Maatwerk en KHN Rekenwerk).

Over de mensen bij KHN

De mensen van KHN zijn trots om dagelijks voor de horeca in Nederland te mogen werken, vooral nu! Die trots komt voort uit onze kernwaarden; KHN-medewerkers zetten zich in voor de beste gastvrijheid, verbinden ondernemers met elkaar, zijn ondernemend voor de horeca en streven naar het beste resultaat voor de horeca. Ons gezamenlijk doel: horecaondernemers een inspirerende omgeving laten bieden waar gasten unieke ervaringen en waardevolle momenten beleven. Werken bij KHN betekent werken voor de mooiste branche van Nederland!

KHN geeft de horeca power!

Géén acquisitie gewenst.

Direct advies nodig?

KHN-leden bellen 0348 48 94 89 van ma t/m vr 8:30 tot 17:00 uur, mailen naar info@khn.nl, of stellen hun vraag via het contactformulier.

Informatie over het coronavirus vind je op khn.nl/corona.

Contactgegevens