Dat is een legitieme vraag. Echter, juist nu, én tijdens de periode van sluiting hebben wij alle zeilen bij moeten zetten als het gaat om het verlenen van service naar onze leden, lokale en landelijke lobby, adviesgesprekken met leden, campagnes, berichtgeving etc.

Om ons in te kunnen blijven zetten voor onze mooie branche is het noodzakelijk dat we dit met zoveel mogelijk leden samen doen. Als non-profitorganisatie komen alle contributie-inkomsten ten goede aan de beste service voor onze leden. Het mooie van KHN als vereniging is dat we het samen doen. Met jouw contributie help jij collega’s en collega’s helpen jou met hun contributie. Om als branche ook volgend jaar het verschil te kunnen maken, moeten we alle zeilen bijzetten. Door de onderlinge solidariteit van leden blijven we als branchevereniging ook in de toekomst slagvaardig. Zodat we voor jou klaarstaan als je ons nodig hebt.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens