Training Optimale Gastvrijheidsbeleving (halve dag)

Wilt u meer omzet door een hogere gastvrijheidsbeleving en -waardering? Leer te kijken door de ogen van uw gast. In deze praktische training stelt u de gewenste beleving vast en leert u hoe u effectief sturing kunt geven aan uw team. Zoekt u naar handvatten voor het omgaan met recensies? Na een halve dag weet u hoe u deze waardevolle bron van ervaringen kunt benutten.

Voor wie?
De training is bedoeld voor horecaondernemers en hun medewerkers.

Inhoud van de cursus
Aan het einde van de cursus weet u:

  • Hoe u verwachtingen kunt overtreffen
  • Hoe u de gastvrijheidsbeleving optimaliseert door effectief leiderschap
  • Hoe u de 'customer journey' en contactmomenten in kaart brengt en benut
  • Hoe u slim kunt omgaan met gewenste én ongewenste (online) recensies
  • Hoe u een kritische recensie kunt ombuigen naar een kans
  • Hoe u upselling en mooie omzetresultaten kunt realiseren

Programma
U neemt de gastbeleving in uw bedrijf onder de loep. Tijdens deze inspirerende training zorgen we er voor dat deze steeds top of mind is bij uw medewerkers. En krijgt u tips en adviezen hoe u de gastvrijheidsbeleving positief beïnvloedt. Want overtreffen doet u samen!

Incompany
Deze training is ook exclusief voor uw bedrijf (in company) te boeken. Kijk hier voor meer informatie of neem contact op met KHN BedrijfsAdvies: 0348 48 94 19 of mail naar khnbedrijfsadvies@khn.nl.

Kosten & betaling
De kosten voor deze training zijn voor KHN-leden € 149 (exclusief btw), inclusief lunch. Niet-leden betalen € 185 (exclusief btw), inclusief lunch. U ontvangt van ons een factuur.

Data, locaties & aanmelden

25-09-2017Training Optimale Gastvrijheidsbeleving WoerdenAanmelden
06-11-2017Training Optimale Gastvrijheidsbeleving WoerdenAanmelden
04-12-2017Training Optimale Gastvrijheidsbeleving WoerdenAanmelden
Terug