Drostes gastvrijheid

Horeca draait om gastvrijheid. Maar wat is gastvrijheid nu precies? Hoe weet u of uw gasten ook de gastvrijheid voelen die u wilt meegeven? En hoe gaat u om met negatieve reacties van gasten op reviewpagina's? We vragen het Harald Droste uit Tubbergen in de eerste aflevering van het online KHN-programma 'Hart van de Horeca'.

 

  
Over Droste’s (Tubbergen)
In 1928 begon de opa van Harald Droste met een klein café met kruidenierswinkeltje genaamd De Viersprongglas. De vader van Harold nam dit begin jaren 60 over en begon met zijn vrouw een succesvol restaurant naast het café. In 1976 werden aan het bedrijf 10 hotelkamers toegevoegd. In 1990 neemt Harold het stokje van zijn ouders over en brengt direct een aantal veranderingen aan in het bedrijf. Na een paar jaar gooit hij het roer om en volgt hij alles wat zijn gevoel hem ingeeft. Wat blijkt? Dit wordt door zijn gasten zeer gewaardeerd.

Over het nieuwe KHN-programma Hart van de Horeca
Drostes gastvrijheid is de eerste aflevering in de nieuwe KHN-serie Hart van de Horeca. Een programma voor ondernemers van ondernemers met duidelijke uitleg hoe horecaondernemers met hart voor het vak, omgaan met thema’s als gastvrijheid, innovatie en rendement en biercontracten.

Terug