Have you always dreamed of having your own hospitality business? KHN will help you with advice, to realise your dream. We have a special, reduced rate for entrepreneurs who have never opened a hospitality establishment before. For the first twelve months, you’ll pay €195 per month. With ‘KHN Start’, we offer that extra bit of support.
As an entrepreneur, you want to spend your time on the right things. It is nice to be able to rely on advisors who speak the same language. Get an answer on all your entrepreneur-related questions and stay up to date about relevant developments in the industry. This way, you can focus on entrepreneurship!
Stay involved! Did you sell your hospitality business, but do you want to stay involved with KHN? Sign up for ‘Friends of KHN’. We would love to keep you informed off all the developments in the hospitality industry.
Our promotions and offers apply only to corporate memberships and not to personal memberships (the KHN start and Friends of KHN memberships). Membership prices are per year. Payment of the membership fee is by direct debit, in one or six instalments. View all the terms and conditions here.
Eigenaar Frans van Gunst: “Ik ben lid van KHN om vragen te kunnen stellen daar waar nodig, in moeilijke situaties. Of het gaat om contracten of reserveringen. Ik zou andere ondernemers aanraden lid te worden van KHN. Ze staan altijd voor je klaar met raad en daad in moeilijk situaties.”
Eigenaar Jacco Hogenhout: “Als lid van KHN kun je terugvallen op een hoop know-how die ze hebben. Wat ik zelf heel prettig vind is een wekelijkse nieuwsbrief. Daarin word ik op de hoogte gehouden van wat er speelt in het land. En niet wat er alleen speelt in mijn straat op dorp.”
General Manager Leo Hollman: “Koninklijke Horeca Nederland is voor Grand Hotel Karel V heel belangrijk, omdat zij leveren daar waar wij de kennis niet meer hebben. KHN levert bij hotels in Utrecht belangrijke informatie, jaagt aan, geeft input en koppelt terug. Vandaar ook dat ik iedereen van harte adviseer: pak die bestuursfunctie, werk mee, sta niet aan de zijlijn. De markt, de horecamarkt, de gastvrijheidsindustrie zijn wij immers met elkaar.”
“Vanaf de start zijn wij lid geworden van KHN. Wij stapten als starters in deze branche, in een compleet nieuwe wereld, en hadden veel vragen. KHN met haar adviestak heeft ons daarbij fantastisch geholpen. Vragen op het gebied van personeel, financiën en andere zaken. En op die manier zijn wij snel van start gegaan. KHN heeft onze belangen op een goede manier behartigd. En dat voelde goed, dat voelde als een familie. Daarnaast biedt KHN veel ledenvoordelen en daar hebben wij volop gebruik van kunnen maken.”
Ditmar Zuiderhoek, eigenaar van Pand 33: “Ik ben lid van Koninklijke Horeca Nederland omdat ik veel tips en adviezen krijg. En daarnaast veel kennis kan delen met mijn collega-ondernemers.”
Eigenaar Eelco Meerman: “Waarom je als horecaondernemer lid moet worden van Koninklijke Horeca Nederland, dat was voor ons heel simpel: ze hebben ons geholpen bij de aanvraag van verschillende vergunningen bij de start van onze onderneming. Maar ook zijn ze een verbindende factor tussen ondernemers. En tussen de ondernemers en de gemeente of andere instanties.”