7 Kwaliteitswaarden van KHN

KHN introduceerde tijdens haar jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie op Horecava 2018 zeven kwaliteitswaarden. Door de zeven kwaliteitswaarden toe te passen in de horeca tonen horecaondernemers dat ze gastvrij zijn richting hun gasten en een goed werkgever zijn voor hun medewerkers.

Robèr Willemsen, voorzitter KHN: Met deze zeven kwaliteitswaarden werken we samen aan de beste gastvrijheid en zorgen we ervoor dat gasten mooie en waardevolle momenten beleven in de horeca. Zo geven we het imago van de horeca in Nederland een positieve boost.”

De zeven kwaliteitswaarden

Een lid van KHN...

  1. Verwelkomt iedere gast die zich aan de huisregels houdt
  2. Respecteert geldende wet- en regelgeving
  3. Gebruikt duidelijke en professionele voorwaarden
  4. Is een goed werkgever
  5. Is betrokken bij zijn leefomgeving en handelt hiernaar
  6. Heeft zorg en passie voor zijn gasten en producten
  7. Draagt bij aan het collectief

Aandacht voor kwaliteit

In 2018 gaf KHN elke maand aandacht aan één van de zeven kwaliteitswaarden. KHN-leden kregen tips en tools die aansluiten bij deze waarden. Op die manier konden horecaondernemers actief met de waarden aan de slag in hun zaak en werkten we samen aan de beste gastvrijheid.

Direct advies nodig?

KHN-leden bellen 0348 48 94 89 van ma t/m vr 9:30 tot 16:00 uur, mailen naar info@khn.nl, of stellen hun vraag via het contactformulier.

Informatie over het coronavirus vind je op khn.nl/corona.

Contactgegevens