Wie is die gast? Van de bank naar de bar!

KHN presenteert een unieke cursus in het aanbod Bedrijfsadvies: de masterclass ‘Wie is die gast? Ik wil die gast!’. De masterclass is speciaal samengesteld aan de hand van het marktonderzoek Café 2.0, wat KHN en marktonderzoeksbureau GfK in juni dit jaar presenteerden. De tweedaagse masterclass is een uitkomst voor ondernemers die met hun café, bar of discotheek in de toekomst succesvol wil zijn en blijven.

De masterclass heeft als doel uw horecazaak toekomstbestendig te maken. In twee en een halve dag maakt u samen met onze marketingexperts een vertaalslag van de onderzoeksresultaten naar uw eigen bedrijf. De thema’s conceptontwikkeling, inrichting, keuken & menukaart en gastvrijheid komen uitgebreid aan bod. Centraal staat het vinden van aansluiting bij uw doelgroep(en) en de juiste keuzes maken voor uw bedrijf. Na deze masterclass heeft u een concreet plan, wat u samen met één van onze bedrijfsadviseurs handen en voeten gaat geven tijdens een incompany adviestraject.

Introductietarief eerste masterclass

De eerste masterclass wordt gegeven op 5 en 6 maart 2018. Wilt u deelnemen aan deze eerste masterclass? Dan profiteert u van het introductietarief. KHN leden betalen 995 euro per persoon, exclusief btw (standaard tarief 1295 euro). Een tweede aanmelding van hetzelfde bedrijf doet mee voor 745 euro.

Kent u een collega-bedrijf die deze masterclass ook zeker moet volgen? Meldt hem aan en ontvang nog 50 euro korting op het introductietarief.

Niet-leden betalen 1295 euro per persoon, exclusief btw (standaard tarief 1495 euro).

Is deze masterclass wel voor mij?

Wilt u eerst weten of deze masterclass aansluit bij u als ondernemer? Ook daarop kunnen wij u adviseren. Bel ons direct op 0348 – 48 94 19

Infographic Van de bank naar de bar!

Waarom deze masterclass?

Ondanks dat het goed gaat met de horeca, hebben cafés en discotheken het moeilijk. Zo blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Hoe gaat u als horecaondernemer het tij keren? Hoe krijgt u de gast van de bank naar de bar? Marktonderzoeksbureau GfK vroeg in opdracht van onder meer Koninklijke Horeca Nederland meer dan duizend consumenten het hemd van het lijf: hoe ziet uw ideale avondje-uit eruit, welke muziek wordt er gedraaid in uw favoriete kroeg, voor welk soort eten loopt u een blokje om? Op basis van de resultaten, presenteerde GfK zes consumentengroepen; met eigen specifieke wensen en verwachtingen ten aanzien van het ultieme avondje uit.

‘Een café voor iedereen is een café voor niemand’

Zo luidt één van de conclusies van het marktonderzoek. GfK vatte de onderzoeksresultaten inclusief aanbevelingen samen in een mini-publicatie ‘Wie is die gast? Van de bank naar de bar!’. In samenwerking met KHN maakte GfK ook een infographic van de zes doelgroepen met de specifieke wensen en behoeften per doelgroep.

 

Terug

https://twitter.com/khn 887674126944653312