Training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie' (halve dag)

KHN organiseert in samenwerking met Chubb Fire & Security cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

Voor wie?

De training is bedoeld voor horecaondernemers en -medewerkers.

Let op icoontje

Jouw veiligheid staat voorop. Uiteraard hanteren wij altijd de meest recente RIVM-adviezen, zodat jij en andere horecaondernemers en -medewerkers zorgeloos een training kunnen volgen.

Daarom vragen wij je om je coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs te laten zien bij binnenkomst. Ook de 1,5 meter afstand en het mondkapje (op jouw stoel mag het af) zijn verplicht. Lees hier meer over de coronamaatregelen.

Inhoud van de training

Veel horecagelegenheden zijn weer geopend. Helaas kunnen jouw medewerkers te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. Dat kan zeer vervelende situaties opleveren. Wil je dat jouw medewerkers in staat zijn om adequaat te reageren? Via de training ‘Omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca’ leren zij effectief te handelen en de agressie reduceren. De medewerkers bouwen aan hun zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk

Kosten & betaling

Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.

De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.

Vragen?

Stel ze via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.