Training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie' (halve dag)

KHN organiseert in samenwerking met Chubb Fire & Security cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

Voor wie?

De training is bedoeld voor horecaondernemers en -medewerkers. Deze training wordt ook verzorgd in het Engels, voor meer informatie zie deze pagina.

Inhoud van de training

Helaas kun je in de horeca te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt;
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen;
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren;
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk.

Kosten & betaling

Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.

De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.

Gezien de grote belangstelling voor deze gratis training, is opgeven alleen mogelijk met voor- en achternaam en mailadres van de deelnemer.
Een opgave zonder voor- en achternaam wordt niet geaccepteerd. Wij begrijpen dat het lastig is met inroosteren van personeel, maar wijzigen van deelnemer kan altijd.

Vragen?

Stel ze via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.

Incompany trainingen zijn ook altijd mogelijk

Op eigen locatie met minimaal 12 tot 15 deelnemers, afhankelijk van de locatie. KHN hanteert speciale tarieven voor Incompany trainingen. Neem voor meer informatie contact op met amsterdam@khn.nl.