Horecaprofessionals uit regio Noord-Holland worden weer uitgenodigd om in een ongedwongen sfeer elkaar te informeren en inspireren. Met meer dan 200 exposanten is deze editie opnieuw groter dan voorgaande jaren.
Natascha Weel, beursorganisator: “Zoals elk jaar werven wij weer veel nieuwe exposanten en merken, hierdoor blijft onze beurs innovatief en interessant om te bezoeken.”
Bekijk hier een impressie van de Noord-Hollandse Horecabeurs 2022.
De horecabeurs is alleen toegankelijk voor professionals, daardoor staat de Noord-Hollandse Horecabeurs bekend om haar kwaliteitspubliek. Verreweg het grootste deel van de bezoekers zijn beslissingsnemers. Dat is prettig voor exposanten want elk gesprek is zo van waarde.
Elk jaar bezoeken rond de 4.000 horecaprofessionals de gastvrije vakbeurs. Jan Laan, beursorganisator: “Onze opzet is altijd open, maar intiem, gezellig en overzichtelijk. Met de Noord-Hollandse Horecabeurs geven we traditiegetrouw de aftrap voor een succesvol horecajaar.”
“De Noord-Hollandse Horecabeurs geeft antwoord op de steeds terugkerende vraag naar een kwalitatieve, regionale vakbeurs voor horecaprofessionals. De vertegenwoordigers die bezoekers in Alkmaar treffen, zijn actief in de regio. Dat praat wel zo makkelijk”, aldus Paul Nieuwendijk van hoofdsponsor VHC Jongens BV uit Oostzaan.
Beide dagen vindt om 12.00 uur een presentatie plaats in de stand van KHN Noord-Holland verzorgt door Francis Lansink: Binnenhalen, boeien en behouden. Dát is het thema van deze presentatie. We zoeken allemaal naar hét recept voor de ultieme bedrijfscultuur. Hoe halen we de geschikte persoon binnen, hoe binden en boeien we medewerkers en vooral, hoe behouden we talentvolle medewerkers.
Naast persoonlijke aandacht van meer dan 200 exposanten, staan er voor de professionals diverse activiteiten op het programma. Traditiegetrouw bevindt zich in het uiterst gezellige en interessante entreepaviljoen het Versplein. Net buiten het entreepaviljoen staat een foodtruckplein met verschillende aanbieders.
De horecabeurs heeft net een opfrisser gehad van de huisstijl en zal deze editie focussen op vier thema’s: duurzaamheid in de horeca, gemaksproducten, ambachtelijk vers en culinaire inspiratie. Daarnaast worden in samenwerking met VHC Jongens BV en Rational gedurende de hele beurs interactieve kookdemo’s georganiseerd, waarbij de thema’s centraal staan.
Geen toegangscode ontvangen? Registreer je hier.
Kijk voor meer informatie op www.nhh-beurs.nl.