Van 16 t/m 20 oktober 2019 vindt de 24e editie van het Amsterdam Dance Event (ADE) plaats. De voorbereidingen voor ADE in de participerende zaken zijn in volle gang. Ben jij er klaar voor?
We gaan er natuurlijk vanuit dat net zoals de vorige jaren het Amsterdam Dance Event eenzelfde toffe ervaring oplevert voor bezoeker en organisatoren. Om het evenement zo soepel mogelijk te laten verlopen hierbij alle regels nogmaals op een rijtje. Hierbij de link naar het informatieve filmpje met de regels die tijdens ADE gelden voor de participerende horeca locaties.
Zoals in het filmpje te zien is dienen er tijdens dance events één of meer (afhankelijk van het aantal bezoekers) bedrijfshulpverleners aanwezig te zijn. Deze hulpverleners moeten een geldig EHBO- of BHV-certificaat hebben, aangevuld met een EHBD-certificaat. Slechts enkele aanbieders van de cursus EHBD worden door de gemeente geaccepteerd.
KHN organiseert traningen bhv in combinatie met EHBDD en EHBDD herhalingstrainingen. Certificaten van trainingen die via KHN gevolgd zijn, zijn twee jaar geldig. De combi-training bhv-EHBDD zit vol, maar bij voldoende belangstelling kunnen wij er nog 1 organiseren. Stuur je verzoek per mail aan amsterdam@khn.nl.
Wat verder ook absoluut niet mag ontbreken op de ADE locatie is een horecakluis, goede visitatie en het voeren van deurbeleid. De nadere regels (geldend voor alle dance events, inclusief ADE) zijn hier te downloaden.
Hierbij een lijst met handige telefoonnummers & afstemming woordvoering:
ADE contactpersoon: Tim Boersma: 06-55131887
Jellinek: Floor van Bakkum: 06-42247874
Gemeente: tijdens kantoortijd 020-5522117, buiten kantoortijd 0205522050 (voor dringende zaken)
Drugs Alert Team Amsterdam: 020-5555831
Niet acute situaties:
Wijkagent: 0900-8844
GHOR/GGD: 020-5555555
Gemeente Openbare Orde en Veiligheid: 020-5522049