De afgelopen weken hebben we van onze leden signalen ontvangen dat het contact met brouwers niet soepel loopt of dat er soms zelfs geen enkel contact is geweest. KHN heeft nauw contact met de brouwers en heeft deze signalen aangekaart.

Ook geven leden aan zich soms niet gehoord te voelen bij hun brouwer.

Samen optrekken belangrijker dan ooit

KHN heeft het afgelopen jaar verschillende gesprekken gevoerd met grote en kleine brouwers en met de vereniging Nederlandse Brouwers. En dat blijven we doen, wekelijks. KHN heeft de brouwers opgeroepen om zich ook de komende periode coulant op te stellen en de horeca te blijven steunen. Nu samen optrekken voor een toekomstbestendige horeca is belangrijker dan ooit. De verschillende brouwers hebben ons laten weten dat er veel en intensief contact is met horecaondernemers en dat men doet wat mogelijk is.

Laat van je horen

Om er voor te zorgen dat álle leden ook echt gehoor vinden bij hun brouwers heeft KHN met de vereniging Nederlandse Brouwers afgesproken dat als jij als horecaondernemer jouw beklag doet of een verzoek bij jouw brouwer indient, deze altijd wordt behandeld. Dus als jij het idee hebt dat je eerder niet gehoord werd door je brouwer, dan zal dat vanaf nu wel gebeuren.

Vragen?

Wil je meer weten? Neem dan contact op met de adviseurs van KHN Advies via 0348 48 94 89 of per e-mail: khnadvies@khn.nl.

Lees ook

KHN roept brouwers op: laat horeca niet in de steek

Direct advies nodig?

KHN-leden bellen 0348 48 94 89 van ma t/m vr 8.30 tot 17.00 uur, mailen naar info@khn.nl, of stellen hun vraag via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens