Afgelopen dagen is in het horecaoverleg gesproken over ondersteuning vanuit de gemeente voor communicatie middelen/mogelijkheden voor de horecaondernemers.

In deze moeilijke tijden willen we daar uiteraard in meewerken en met jullie samenwerken om dit op te gaan zetten. Voor zowel de korte termijn (tijdens de sluiting) als de wat langere termijn (denk aan de heropening).
Om de behoeften te inventariseren is op de website een korte vragenlijst gemaakt.

Graag vraag ik jullie om deze vragenlijst in te vullen zodat we alvast een beeld krijgen in jullie wensen.

De vragenlijst is te vinden door op deze link te klikken: https://www.westvoorne.nl/inventarisatie/

Graag ontvangen wij jullie input uiterlijk woensdag 21 oktober a.s.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens