Om te beginnen vinden jullie bijgevoegd het overall communicatieplan.
Hierin staat nader uitgelegd wat de keuzes zijn die via Zandvoort Marketing gemaakt zijn en welke communicatie(middelen) toegepast zullen worden. De allerbelangrijkste boodschap is wel dat een eenduidige boodschap vanuit alle kanalen zeer belangrijk is. Vandaar ook dat de hiervoor tools aageboden worden.
Bijgevoegd ook het beeldmerk wat door een ieder van jullie te gebruiken is. Daarnaast is een aantal scenario’s alvast uitgeschreven zodat men deze, mocht dit gewenst zijn, kan gebruiken. Bedenk hierbij dat Zandvoort Marketing deze boodschap sowieso zal uitdragen en dat het aan de ondernemer is om te kiezen of ze überhaupt iets willen plaatsen. Maar zo ja, kijk dan alsjeblieft naar de verschillende opties zodat we een eenduidige boodschap verkondigen. Zie bijlage voor het beeldmerk en teksten voor de verschillende scenario’s. Er volgen nog meer uitgewerkte scenario’s, het beeldmerk is voor een ieder te gebruiken en wij vragen om zo veel mogelijk de hashtags #beachforsharing en #visitzandvoort te gebruiken.
Daarnaast lopen de volgende zaken:
Er wordt gewerkt aan een toolkit voor ondernemers. Meer informatie hierover volgt.
Bijlagen:
- Communicatie brede aanpak
- Voorbeeldteksten verschillende scenario's