Dinsdag 27 maart stond in het teken van een Brabant brede KHN leden-ontmoeting op de beursvloer of tijdens de door KHN regio Midden West- en Oost Brabant geïnitieerde workshop 'Neuromarketing in de aanloop naar het terrasseizoen'.
Dit alles vond plaats op de nieuwe Best(e) Horecabeurs te Best.
Op deze nieuwe beursvloer waren ruim 40 bedrijven aanwezig met een stand, altijd goed om weer up to date te zijn van nieuwe ontwikkelingen en producten en in informele sfeer relaties en collega’s te spreken. KHN was ook vertegenwoordigd op de beurs en heeft veel enthousiaste en geïnteresseerde bezoekers ontvangen in de stand.
Het middagprogramma werd verzorgd door Wenda Linthorst, co-owner van Consumatics. Zij gaf ons inzage in de wereld van, 'Less is more', de 'wachtverzachters', 7 elementen, oprechte liefde en de verwencirkel.
Er was veel positieve interactie vanuit de ruim 75 aanwezige KHN gasten "we weten allemaal hoe het werkt”, veel herkenning en goed om dit alles weer eens opgefrist te krijgen. Wij kunnen terugkijken op een mooie en nuttige inspirerende middag voor onze leden.