Evenementen zijn onlosmakelijk verbonden aan Maastricht. Bezoekers hiervoor komen uit Maastricht, uit de regio en zelfs uit het buitenland.

Daar zijn we blij mee, want evenementen dragen bij aan de levendigheid en versterken de sociale cohesie in Maastricht. Ze leveren economische activiteit en werkgelegenheid op. Ze voegen koopkracht toe en hebben invloed op het imago en de economische aantrekkingskracht van onze stad. Dat maakt Maastricht aantrekkelijk als vestigings- en woonstad.

Gemeentelijk beleid leidt, wat we doen op het gebied van evenementen, in goede banen. Om dat zo te houden, houdt de gemeente Maastricht het evenementenbeleid eens in de zoveel tijd opnieuw tegen het licht om te bekijken of het aangepast kan worden. Daar horen we graag de mening van alle betrokkenen over.

Daarom organiseert de Gemeente Maastricht in februari 2 bijeenkomsten om in gezamenlijkheid het gesprek aan te gaan. Zet de data van de bijeenkomsten vast in je agenda.

- Woensdag 1 februari 19.00 uur - Evenementen algemeen in de stad

- Woensdag 8 februari 19.00 uur – Evenementen op het Vrijthof

De locaties moeten we nog vaststellen en maken we later bekend.

Aanmelden
Je kunt je wel alvast aanmelden door een mail te sturen naar evenementenbeleid@maastricht.nl.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens