Koninklijke Horeca Nederland (KHN) feliciteert Martijn Dresen en zijn team van Hilton Amsterdam Airport Schiphol in Schiphol met het ruim 50-jarig lidmaatschap van KHN. Om Hotel Hilton Schiphol Airport kun je niet omheen met haar markante en opvallende uitstraling. KHN is er trots op dat het dominante bedrijf al 50 jaar lid is van de grootste brancheorganisatie voor de horeca. Bestuurslid Anil Soekhoe van KHN feliciteerde Martijn Dresen en een deel van zijn enthousiaste team met dit bijzondere jubileum.

Duurzame Eyecatcher van Schiphol
In het hotel worden veel teamactiviteiten, zoals de waarderingsweken voor al de afdelingen, verrassingsmomenten en personeelsfeesten. Er is aandacht voor voor de medewerker en afdelingshoofd van de maand, de super hero, de super hero en nog meer awards. 4 maal per jaar worden ‘Ginius’ georganiseerd. Dit zijn bijeenkomsten voor gasten, zoals tastings en kennismakingen, waarbij bijzondere lokale producten en leveranciers centraal staan. Hierbij zijn medewerkers ook van harte welkom. Alles wordt georganiseerd met ondersteuning van de eigen HR-afdeling van het hotel. Duurzame aandacht voor medewerkers en lokaal verbonden zijn is waar Hilton Amsterdam Schiphol Amsterdam Aiport extra op inzet.

Onlangs won het hotel de prijs ‘‘Best Workplaces™ for Women’’ en vorig jaar nog de prijs ‘Best Workplaces™ of the Netherlands 2024’. Het Hilton hotel hecht veel waarde aan diversiteit en creëert voor elke medewerker een kans om zich van zijn/haar beste kant te laten zien.

In het hotel is de organisatie Hilton Supply Management gehuisvest, zij doen veel van de centrale aankopen en diensten voor aangesloten bedrijven.

Met 433 kamers is het hotel een belangrijke aanbieder van kamers rondom de luchthaven.

Manager Martijn is actief in het hoteloverleg Haarlemmermeer en vindt het belangrijk om samen te werken en om daar meerwaarde uit te halen. De hotelbranche verzorgt veel opleidings- en stagiëreplekken in Haarlemmermeer en een tijd terug is een start gemaakt met een nieuwe hotelschoolopleiding bij het Nova College in Hoofddorp, Hilton is hier aan verbonden.

Gastvrijheid blijven bieden
KHN is trots dat Hilton Amsterdam Airport Schiphol al 50 jaar lid is van dé branchevereniging voor de horeca. Hilton Amsterdam Airport Schiphol vervult een belangrijke positie binnen het gebied groot-Schiphol en draagt daarmee bij aan een kwalitatief hoogwaardige gastvrijheidsbranche: “Ook de komende jaren blijven we er alles aan doen om onze gasten de gastvrijheid te bieden die ze van ons gewend zijn. Door fijn werkplezier van medewerkers en aandacht voor de persoonlijke touch hopen wij het verschil te kunnen blijven maken, o.a. door één van de betere loyaliteitsprogramma's”, aldus General Manager Martijn Dresen.

Over Koninklijke Horeca Nederland
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) behartigt al 140 jaar de belangen van horecaondernemers in Nederland. Wij vinden dat Nederland de beste gastvrijheid verdient; een brede, sterke en professionele horeca die kwaliteit en innovatie vooropstelt. Namens 17.000 horecaondernemers en meer dan 500.000 horecamedewerkers knokken wij voor een gunstig ondernemersklimaat en toekomstbestendige horecabranche. Onze leden ondersteunen wij door lobby, advies en financiële ledenvoordelen. Zo geeft KHN de horeca power.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens