Koninklijke Horeca Nederland (KHN) feliciteert general manager Martijn Dresen en zijn team van Hilton Amsterdam Airport Schiphol met het 50-jarig lidmaatschap van KHN. Met haar markante en opvallende uitstraling, kun je als gast niet om Hotel Hilton Schiphol heen. KHN is er trots op dat het prominente hotel al 50 jaar lid is van de grootste brancheorganisatie voor de horeca. Anil Soekhoe, Landelijk Bestuurslid van KHN, feliciteerde Martijn en zijn enthousiaste team met dit bijzondere jubileum.
Duurzame eyecatcher van Schiphol
Hilton Amsterdam Airport Schiphol zet volop in op goed werkgeverschap en lokale verbondenheid. Het hotel organiseert – met ondersteuning vanuit HR - veel teamactiviteiten, zoals de waarderingsweek voor alle afdelingen, verrassingsmomenten en personeelsfeesten. Zo is er aandacht voor de medewerker én afdelingshoofd van de maand, de super hero, en zijn er nog meer awards voor medewerkers die in het zonnetje gezet mogen worden. Vier keer per jaar wordt GINius georganiseerd. Dit zijn bijeenkomsten voor gasten, zoals tastings en kennismakingen, waarbij bijzondere lokale producten en leveranciers centraal staan. Ook medewerkers zijn hierbij van harte welkom.
Het hotel hecht veel waarde aan diversiteit en biedt elke medewerker de kans om zijn of haar talenten optimaal te laten zien. Onlangs won het hotel de prijs ‘Best Workplaces™ for Women’ en de prijs ‘‘Best Workplaces™ of the Netherlands 2024 en 2025’.
Martijn is daarnaast ook actief in het hoteloverleg Haarlemmermeer. Hij vindt samenwerking belangrijk en gelooft in de meerwaarde die dat oplevert. Hotels in de Haarlemmermeer werken volop samen in het aanbieden van stage- en opleidingsplekken. Onlangs is bij het Nova College in Hoofddorp een nieuwe hotelschoolopleiding van start gegaan, waaraan Hilton is verbonden.
Gastvrijheid blijven bieden
KHN is trots dat Hilton Amsterdam Airport Schiphol al 50 jaar lid is van dé branchevereniging voor de horeca. Met 433 kamers is het hotel een belangrijke aanbieder van overnachtingen rondom de luchthaven.
General Manager Martijn Dresen: “Ook de komende jaren blijven we er alles aan doen om onze gasten de gastvrijheid te bieden die ze van ons gewend zijn. Door fijn werkplezier van medewerkers en aandacht voor de ‘human touch’ hopen wij het verschil te kunnen blijven maken, o.a. door een van de betere loyaliteitsprogramma’s”.