KHN organiseert in juli samen met Chubb Fire & Security speciale ‘coronaproof’ cursussen die kunnen bijdragen aan de veiligheid van jouw zaak en medewerkers. Juist nu kan een training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie' horecamedewerkers een extra dosis zelfvertrouwen geven om (agressieve) gasten te kunnen aanspreken op het naleven van de coronamaatregelen in de horeca. De trainingen zijn gratis voor leden van KHN.

Training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie'

Ongetwijfeld doe jij (met je team) je uiterste best om je te houden aan de nieuwe richtlijnen waar we vanwege het coronavirus (voorlopig nog) mee te maken hebben. Toch kan je te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen, niet gereserveerd hebben en gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leer jij of je medewerker adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. De medewerkers bouwen aan hun zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid. Meer info en aanmelden>

      Direct advies nodig?

      KHN-leden bellen 0348 48 94 89 van ma t/m vr 8.30 tot 17.00 uur, mailen naar info@khn.nl, of stellen hun vraag via het contactformulier.

      Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

      Contactgegevens