Dinsdag 4 februari is de jaarlijkse ledenvergadering van KHN Bergen-Egmond-Schoorl. Je bent van harte welkom vanaf 14:30 uur bij Strandpaviljoen Nautilus in Egmond aan Zee.

Naast een terugblik op de activiteiten van het bestuur in 2019 kijken we vooruit naar het komend jaar. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere veiligheid, evenementen, eerlijk speelveld, hoteloverleg, arbeidsmarkt en ledenvoordelen. De agenda en het verslag van de vorige vergadering worden nagestuurd.

• 14:30 uur: Ontvangst
  • 15:00 uur: Aanvang ALV
  • 17:00 uur: Netwerkborrel

Wanneer: 4 februari 2020
Waar: Strandpaviljoen Nautilus, Strand Egmond aan Zee 10

Aansluitend vindt er een korte presentatie plaats door Jeroen Kor van Holland boven Amsterdam. Jeroen zal vertellen wat HbA het afgelopen jaar gedaan heeft aan marketing en promotie en deelt graag de plannen voor komend jaar. Ook wil hij kijken hoe de Bergense hotels kunnen aanhaken met arrangementen bij bestaande en toekomstige themajaren en acties.

We sluiten rond 17:00 uur af met een gezellige borrel.

Graag tot dan! Het bestuur van KHN Bergen-Egmond-Schoorl wenst je gezellige en drukke feestdagen en een heel goed nieuwjaar.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.