Op maandag 30 november aanstaande houden wij een digitale algemene ledenvergadering. Je bent van harte uitgenodigd!

Wij, het bestuur, missen het directe contact en de gezelligheid met de leden enorm. Een zoom meeting is prima maar vervangt toch niet het directe contact. Om enigszins de gezelligheid erin te houden, hebben wij bedacht een bierpakket beschikbaar te stellen met een tweetal bieren en wat lekkers daarbij. Wij zullen deze pakketten persoonlijk bij jou afgeven op vrijdag 27 november aanstaande. Mochten we je missen dan leggen we de pakketten in de Bierwinkel van Samson waar je ze 1 uur voordat de vergadering begint af kunt halen.

Om 20.00 uur heten wij jullie welkom via een zoom vergadering.

Wanneer? Maandag 30 november 2020
Tijd? Start 20.00 uur
Waar? Online, na aanmelding ontvang je de link voor de meeting

De agenda ziet er als volgt uit:

• Opening door onze voorzitter Dennis
  • Bier proeverij deel 1
  • Goedkeuring jaarrekening
  • Alle commissies kort aan het woord over de plannen van 2021
  • Wat verder ter tafel komt
  • Afsluiting vergadering
  • Bierproeverij deel 2

Schrijf je in via deze link.

Indien je een agendapunt toe wilt voegen kan dit via het aanmeldformulier. Na aanmelding ontvang je het bierpakket en de link voor de zoom vergadering.

Tot maandag 30 november!