Met de afdelingsbijdrage kunnen afdelingen lokale projecten, zoals een politiek debat of een inspiratietour, financieren. Als jouw afdeling in 2019 de basisbijdrage voor afdelingen wil ontvangen, dan ontvangen wij graag zo snel mogelijk drie documenten van je: een begroting, de ALV-notulen en de jaarrekening.

Om welke documenten gaat het?

Als jouw afdeling gebruik wil maken van de afdelingsbijdrage 2019, stuur dan zo snel mogelijk onderstaande documenten naar afdelingen@khn.nl:

  • Begroting 2019 (deadline was 31 januari 2019)
  • Notulen van een ALV in 2019 (deadline: na de ALV, zodra beschikbaar)
  • Getekende Jaarrekening 2018 (die wordt door ons gemaakt en gestuurd naar de afdeling, mits de administratie van de afdeling door kantoor in Woerden wordt verzorgd)

Als je niet weet welke stukken al geleverd zijn, neem dan contact op met Rysheline Martina via afdelingen@khn.nl of bel naar 0348 48 94 21.

Financiële stukken 2018

Let op: Als de stukken van 2018 ook nog niet ingeleverd zijn, heeft de afdeling geen recht op de afdelingsbijdrage van 2019. Lever deze stukken dan zo spoedig mogelijk aan, zodat je de afdelingsbijdrage niet misloopt.

Heb je vragen of opmerkingen?

Neem dan contact op met Rysheline Martina op via 0348 48 94 21 of via afdelingen@khn.nl. Heb je jouw stukken al aangeleverd dan hoef je ze uiteraard niet nogmaals aan te leveren.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens