Iedere week wordt in principe elke maandagmorgen om 10.00 uur een gemeentelijk overleg georganiseerd met detailhandel en horeca om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen.

Het overleg is met name gericht op Hoofddorp winkelstad (dus het centrum van Hoofddorp). Het is erg succesvol en er haken ook ondernemers aan vanuit andere winkelcentra. Vanuit het veilig winkelen wil de gemeente samen met ondernemers op zoek naar de maatregelen die lokaal genomen moeten worden om zoveel mogelijk mensen veilig te kunnen verwelkomen.

Goede voorbeelden delen vanuit winkelcentra die de zaken goed op orde hebben. Er blijft inzet nodig voor een veilig winkelgebied. Dit is een warme uitnodiging om elke maandag online bij elkaar te komen met ondernemers en vastgoedeigenaren. Af en toe, naar behoefte, sluiten de burgemeester en wethouders aan. Het zou mooi zijn als veel ondernemers aansluiten.

Aanmelden wekelijkse gemeentelijk overleg veilig winkelen Hoofddorp

Dit overleg vindt online via MS Teams plaats. De volgende virtuele bijeenkomst van de werkgroep staat gepland op maandag 12 april om 10.00 uur via Microsoft Teams.
Klik hier om deel te nemen aan de vergadering.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens