In november 2021 is bekend gemaakt dat de gemeente Dordrecht zo'n 300.000 euro beschikbaar heeft voor het ondersteunen van de naleving van de controleplicht op coronatoegangsbewijzen.

Dit geld komt van het ministerie van Justitie en Veiligheid. De gemeente heeft na contact met de diverse sectoren besloten voor een financiƫle tegemoetkoming.

Vanaf vandaag is het mogelijk om een aanvraag in te dienen voor een tegemoetkoming in de kosten. Aanvragen kunnen worden ingediend tot uiterlijk 31 januari 2022. Het gaat dan om de kosten die zijn gemaakt voor de controle op de coronatoegangsbewijzen (CTB) in de periode 22 september 2021 tot en met 31 december 2021.

Je kunt jouw aanvraag digitaal indienen via de website van de gemeente.
Onder het kopje "Controleplicht Coronatoegangsbewijzen" vind je alle informatie en de link naar het digitale aanvraagformulier.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens