De gezamenlijke inkoopactiviteiten door de Soester horeca hebben de afgelopen jaren tot een aantoonbaar sterkere inkooppositie en betere inkoopvoorwaarden geleid. Daarom willen we jullie graag de logische vervolgvraag voorleggen of we deze inkoopsamenwerking kunnen uitbreiden.

We hebben met Bidfood en Sligro twee marktleiders die ons als groep goed kunnen faciliteren en ook door bijvoorbeeld de samenwerking met Kostencheck hebben we een sterke positie op het gebied van inkoop van gas en elektra via momenteel Nieuwe Stroom.
Een mogelijke extra partner daarbij is Driessen Food, leverancier van alle versproducten en een assortiment van bijna-gereed producten van horeca-kwaliteit.

Naast bovenstaande partijen zijn er interessante samenwerkingen met Heineken en Smit & Dorlas opgesteld die we graag met jullie delen. Ook de collectieve afspraken met o.a. fabrikanten Coca Cola en Heinz kunnen kostenbesparingen opleveren voor nog niet aangesloten ondernemers. Laat je informeren door ons!

Daarom nodigen wij jullie hierbij van harte uit voor een gezamenlijke bijeenkomst op 31 maart vanaf 15:00 uur in De Soester Duinen, Soesterbergsestraat 188 in Soest. Verwachte eindtijd 17:30 uur inclusief naborrel.

Naast een presentatie van Driessen Food zullen we ook Bidfood een podium geven in een informele setting. Vertegenwoordigers van andere partijen waarmee we samenwerken zijn uiteraard aanwezig voor eventuele vragen en het leggen van de eerste contacten.

En natuurlijk maken we er een mooie bijeenkomst van, waar we onder het genot van een drankje en een hapje ook over andere zaken kunnen napraten met elkaar

Programma
Zaal: Boszaal
15:00 uur ontvangst
15:15 uur aftrap door initiatiefnemers bijeenkomst

Zaal: Tuinzaal
16:00 uur presentatie Bidfood & Driessen Food in informele setting

Zaal: Boszaal
17:00 uur naborrel
18:00 uur einde 1e bijeenkomst

Wij hopen jullie allemaal op 31 maart te mogen begroeten. Laat via een mail aan Thijs (Thijs@soesterduinen.nl) weten of je erbij kunt zijn. Dit graag voor donderdag 27 maart!

Voorafgaand aan de meeting willen we graag weten per email met welke partner je samenwerkt op gebied van: groothandel, frisdranken (incl. merk), bier, koffie, AGF, vlees en vis.

Uiteindelijk willen wij als collectief voor elke productgroep (met uitzondering van Coca Cola) 2 aanbieders aanbieden aan de groep. We staan daarin ook nog open voor suggesties vanuit de ondernemers uit de regio! Volgens kunnen we aan de start staan van iets moois voor ondernemers door ondernemers.

Om na te kijken:
Ontvang jij 10% fabrikanten korting van Heinz?
Ontvang je een kick back van Coca Cola?
Ontvang jij inclusief activatiebonus ruim 60% korting op je bierprijs?
Kost jouw kratje coca cola inclusief bonus groothandel en fabrikantenkorting meer dan 9,98 euro?
Heb je een eindejaars bonus bij je groothandel?
Je 1100 liter karton container laten ledigen voor 7,82 euro per stop?
Betaal je onder de 15 euro voor een goede kilo koffie met goede kwaliteit?

Heb je een betere deal wat zeker kan! Deel het met je mede-ondernemers!

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens