Wij nodigen je van harte uit om op 6 juni aanwezig te zijn bij de algemene ledenvergadering van KHN Amsterdam. Ontmoet het bestuur en je collega’s.

Updates over horecaontwikkelingen komen aan bod. Wij presenteren een korte terugblik omtrent de dossiers van afgelopen jaar, een aantal feiten en cijfers, een vooruitblik, onze focus en speerpunten en onze financiële verantwoording ten behoeve van de afdelingsbijdrage.

Wat: Algemene ledenvergadering KHN Amsterdam
Wanneer: Donderdag 6 juni 2024
Hoe laat: 11.45 – tot ca. 14.00 uur (inloop 11.45 uur met lunch)
Waar: Dutch Design Hotel Artemis, John M. Keynesplein 2, 1066 EP Amsterdam

Bereikbaarheid locatie
Reis je met het openbaar vervoer? Met metro 50 of 51 naar halte Henk Sneevlietweg, dan ongeveer 15 minuten lopen of eventueel met bus 68.
Kom je met de auto; onder het hotel is een grote parkeergarage. De parkeerkosten zijn voor onze rekening, uitrijkaarten worden verstrekt.

Agendapunten o.a.
1. Opening en welkom
2. Mededelingen en actueel nieuws KHN Amsterdam, met o.a. toelichting op hoge tarieven precariobelasting, update toeristenbelasting, aangekondigde afschaffing lage BTW tarief op logies en cultuur (o.a. entreeprijzen van clubs en events), actualiteiten rondom CAO.
3. Bestuurssamenstelling
4. Korte terugblik en vooruitblik
5. Ons trainingsaanbod KHN Amsterdam Academie
6. Financiën
- Jaarrekening 2023
- Bevindingen kascontrole commissie
- Begroting 2024

    Aanmelden
    Voor aanmelden, stuur een mail naar amsterdam@khn.nl.

    Direct advies nodig?

    We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

    Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

    Contactgegevens