Met de nieuwe maatregelen zijn restaurants en cafés verplicht om met reserveringen te werken, vooraf of aan de deur. Vermijd veel extra werk aan de deur en regel je reserveringen gemakkelijk online met BookDinners, reserveringspartner van KHN! Voor een vast laag bedrag per maand word je lid van BookDinners.

  • Je wordt reserveerbaar op de vier belangrijkste online kanalen: je eigen website, via Google Reserveren, op Facebook en op het restaurantplatform BookDinners.nl.
  • Je betaalt een vast bedrag, geen afdracht per persoon én geen opstartkosten.
  • Je draait op volle capaciteit door het juist inrichten van je reserveringen met inloop per kwartier en tijdsblokken met begin- en eindtijd. Je hebt hier zelf controle over met je restaurateur inlog voor de backoffice.
  • Na gemaakte reserveringen, of aan de deur met QR code, vragen we om de gegevens van alle tafelgenoten en een gezondheidscheck. Zodra alles in orde is, komt er een groen scherm dat bij de ingang getoond kan worden. Dit laat meteen zien dat de gast is geslaagd, is makkelijk werkbaar voor de werknemers en voorkomt opstoppingen en additioneel werk.
  • Je krijgt kosteloos een Online Marketing Scan met duidelijk inzicht en verbeterpunten voor jouw online voorkomen
  • Tijdelijke actie: probeer BookDinners de eerste maand gratis!

Meer informatie en aanmelden: https://www.bookdinners.nl/voor-restaurants/corona-proof.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens