KHN Amsterdam dringt er bij partner amsterdam&partners op aan dat het nu de tijd is om campagnes in te zetten en ons te focussen op de respectvolle bezoeker. Lees hun activiteitenplan met o.a. herstart congresmarkt, bewonersplatform en imagocampagne.
KHN en ook amsterdam&partners benadrukken dat we bezoekers uit binnen- en buitenland blijven verwelkomen. We zijn immers een internationale stad. Dat we ook graag zien dat alle Amsterdammers zich weer thuis gaan voelen in de stad is ook een streven. Dit willen we vooral bereiken door meer respectvolle bezoekers aan te trekken en de sfeer op sommige momenten en plekken te verbeteren of te optimaliseren. De respectvolle bezoeker komt voor het unieke karakter van de stad en heeft respect voor de stad en haar bewoners.
Onderstaand de uitleg van amsterdam&partners hoe ze daar de komende tijd een bijdrage aan leveren. Steun voor amsterdam&partners, van jullie en van ons, is en blijft dan ook zeer belangrijk.
Om bezoek aan de stad en regio weer snel aan te jagen zal amsterdam&partners een hele reeks aan activiteiten uitvoeren in 2021, die belangrijk zijn voor onze branche. Deze komen mede ten goede aan de horeca en accommodaties, maar ook aan culturele instellingen en attracties in de stad en regio. Het is daarom verstandig amsterdam&partners ook in deze moeilijke tijden te blijven steunen met jouw lidmaatschap. Deze activiteiten zijn onder andere gericht op internationale bezoekers, maar ook op het stimuleren van bezoek aan de stad onder bewoners en binnenlandse bezoekers. Het gaat om de volgende campagnes: (tijdsaanduidingen zijn onder voorbehoud van afstemming met gemeente/Veiligheidsregio)
Bekijk de video van amsterdam&partners partner-event (14 juni) voor een korte uitleg van de campagnes en visuals. Wil je alleen het overzicht van de campagnes en activiteiten bekijken, kijk dan de video vanaf minuut 3.50 t/m 15.15.
En voor nog meer verdieping: zie break-out sessies: Opstarten van de duurzame bezoekerseconomie (onder andere verdieping campagnes leisure markt) en Integrale marketingaanpak voor business ecosysteem (onder andere verdieping campagnes MICE & business markt)
Bron: amsterdam&partners