Het bestuur van KHN Drimmelen heeft het verzoek ingediend bij gemeente Drimmelen voor het wijzigen van de Algemene Plaatselijke Verordening met betrekking tot de 5-dagen regeling die we gewijzigd wilden hebben naar een 12-dagen regeling.

Op donderdag 17 november heeft het bestuur van KHN Drimmelen het positieve bericht ontvangen van de raad dat het voorstel aangenomen is. Dit positieve bericht willen wij graag met jou delen en bijgevoegd sturen wij de bevestiging. Lees deze goed door en bekijk de voorwaarden. Over een jaar zal er een evaluatie plaatsvinden.

Namens het bestuur willen wij Mark van Groezen hartelijk bedanken voor zijn inzet hierin want dat heeft er mede toe geleid dat de gemeente ons verzoek heeft ingewilligd.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens