Je hebt aangegeven hoe je de contributie-factuur wil ontvangen: per post of per e-mail. Als je hebt aangegeven om facturen per e-mail te ontvangen, kan het zijn dat de factuur in je spambox terecht is gekomen. Controleer daarom ook even je spambox.

Hebben we jouw (e-mail-)adres?

Om jou snel en persoonlijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat we jouw actuele gegevens hebben. Zijn jouw adres- of mailgegevens onlangs gewijzigd? Geef het aan ons door via 0348 48 95 74 of mail naar leden@khn.nl.

Kopiefactuur

Natuurlijk sturen wij je graag een kopie toe. Neem contact op via 0348 48 94 75 of mail naar factuur@khn.nl o.v.v. jouw debiteurennummer. Wij doen dan ons uiterste best om je te helpen.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens