Op maandag 1 februari stond de Horecava o.a. in het teken de toekomst van de horeca en horecatrends. Daarom gingen we in het KHN-Café samen met de Cityguys in gesprek met verschillende horecaondernemers. Hoe kijken zij vooruit? En wat verwachten ze van 2021? Heb je deze inspirerende interviews gemist, of wil je deze nog eens terugkijken? Check dan deze KHN borrelpraat!

De Cityguys: een creatief collectief met een gedeelde hamburgerverslaving, grenzeloze ontdekkingsdrang en niet geheel onbelangrijk, een passie voor horeca en marketing. Tijdens Horecava Limited schoven Bryce Steba (Atelier Brouwerij Thuisbasis), Joachim de Looij (BUNK Hotel), Diego Buik (Diego's Burgers) en Michel Ordeman (Jopenbier) bij hen aan en deelden hun passie voor ondernemerschap. Wat hebben zij voor jou in petto: Bryce is een circulaire chef bij zijn restaurant Atelier Thuisbasis, waar hij met bizarre experimenten foodwaste tegengaat - en het ook nog eens fantastisch laat smaken. BUNK werd afgelopen jaar uitgeroepen tot meest unieke hotel van Nederland.

In Amsterdam Noord openden ze hun tweede locatie, om vervolgens direct weer dicht te moeten. Wat betekende dit voor Joachim en zijn team? Alle kerken mochten open blijven, maar de Jopenkerk bleef gesloten. De Cityguys spraken met Michel Ordeman, Founder, CEO en Head of Church bij Jopen Bier over impact op en de ontwikkelingen binnen de biermarkt. En met Diego Buik spraken ze over de kracht van creativiteit. Bijna niemand was afgelopen jaar zo ondernemend als Diego. Van DIY-boxen tot pop-ups in hotels. Diego deed er van alles aan om zijn gasten te kunnen blijven bedienen. Welke verkoopkanalen blijven er volgens hem na corona bestaan? Je ziet het in KHN Borrelpraat!

Aan tafel met Bryce Steba op Horecava Live 2021:

Aan tafel met Diego Buik op Horecava Live 2021:

Aan tafel met Joachim de Looij op Horecava Live 2021:

Aan tafel met Michel Ordeman op Horecava Live 2021: