KHN biedt weer gratis veiligheidstrainingen aan voor horecaondernemers en -medewerkers. Juist nu kan een training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie' jou en jouw medewerkers een extra dosis zelfvertrouwen geven hoe om te gaan met opstandige en agressieve gasten. En weet jij wat hoe je moet handelen tijdens een overval? Kijk snel voor een gratis overvalpreventie- en/of agressietraining bij jou in de buurt!

Training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie'

Helaas kunnen jij en jouw medewerkers te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen, geen QR-code willen laten zien of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid. Kijk hier voor een training bij jou in de buurt

Training ‘Overvalpreventie in de horeca’

Een overval kan zeer verstrekkende gevolgen hebben, zowel fysiek als geestelijk. Het is daarom belangrijk om het risico op een overval te beperken, goed voorbereid te zijn en te weten wat je wel en wat niet moet doen tijdens een overval. Kijk hier voor meer info en aanmelden.

Deze trainingen worden aangeboden door een samenwerking met Chubb Fire & Security.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens