Elk stadsdeel in Amsterdam heeft op dit moment een eigen beleid voor horeca en terrassen. Daardoor gelden in gelijke gevallen niet altijd dezelfde regels. Het nieuwe beleidskader voor horeca en terrassen geldt voor de hele stad overal hetzelfde.

Dit ligt nu ter inzage tot en met 13 oktober 2022. De stadsdelen organiseren informatieavonden om zowel bewoners als ondernemers een toelichting te geven. Via KHN zijn er ook al speciale sessies voor ondernemers geweest. KHN heeft ook een zienswijze ingediend en is betrokken bij de totstandkomging. Zie hier een update en onze zienswijze. Mocht je nog niet bij een sessie van KHN zijn geweest dan kan het interessant zijn om naar de informatieavond te gaan in je eigen stadsdeel. Let wel dat er ook veel bewoners zullen zijn en zij mogelijk gebruik maken van de gelegenheid hun ongenoegen te uiten over horecabedrijven en de overlast die ze ervaren.

De bijeenkomsten zijn van 19.00 tot 21.00 uur. Inloop vanaf 18.30 uur.

Overzicht informatieavonden per stadsdeel:

Da­tum

Stads­deel

Adres

31 augustus

Zuid­oostStadslo­ket Zuid­oost
An­ton de Kom­p­lein 5

6 september

WeespStadslo­ket Weesp
Nieuwstraat 41
7 sep­tem­berWestPo­di­um Mo­zaiek
Bos en Lom­mer­weg 191
12 sep­tem­berZuid

Tempel
Tolweg 160

13 sep­tem­berNieuw-WestRu Pare
Chris Leb­eau­straat 4
13 sep­tem­berNoordStadslo­ket Noord
Buik­slo­ter­meer­plein 2000
14 sep­tem­berCen­trumZui­der­kerk
Zui­der­kerk­hof 72
14 sep­tem­berOostStayo­kay
Ti­mor­plein 21

Aanmelden voor een van de bijeenkomsten.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens