Hoe zorg je ervoor dat jouw gasten zich bijzonder en gezien voelen?

Als ondernemer wil je dat je medewerkers het verschil maken. Om je hierbij te helpen, biedt KHN Amsterdam de training Hospitality; van goede naar excellente service aan.

De training duurt een dagdeel. Met elkaar gaan we aan de slag met het motto: ‘Goede service is de verwachting van de gast overtreffen, excellente service is met plezier de verwachting van de gast overtreffen.’

Hoe zorg je ervoor dat jouw gasten zich bijzonder en gezien voelen? Wat is excellente service en op welke manier kun je de gasten de meest optimale service bieden? Als medewerker in de horeca heb je dagelijkse te maken met veel verschillende mensen en veel verschillende persoonlijkheden; leer tijdens deze training hoe je jouw communicatie kunt aanpassen zodat je aansluit bij de persoonlijke voorkeur van de gast.

Op interactieve wijze en in een plezierige sfeer komen de bovenstaande elementen aan bod.

Duur: Dagdeel van 9.30 tot 12.30 uur. Bij een maatwerk training exacte tijdstip in overleg
Doelgroep: medewerkers of leidinggevenden in de hospitality branche

Programma

  • Inloop en koffie.
  • Leerwensen – doelen van de dag.
  • WOW-factor wat is dat?
  • Hoe wil jij overkomen?
  • Aannames.
  • Communicatie quiz.
  • Verbale en non-verbale communicatie, lichaamstaal en intonatie.
  • Do’s & Don’ts taalgebruik.
  • Praktische tips & trics voor communicatie vanuit jouw stijl: woordkeus, omgaan met emoties, aansluiten bij de gast.
  • Reflectie oefening.

Aanmelden, informatie en/of vragen

Voor deze training geldt een speciale ledenprijs voor leden van KHN Amsterdam, Amstelland en Haarlemmermeer. Op dit moment bieden we deze training alleen als in-company maatwerk training (Nederlands of Engels) aan. Voorafgaand aan de training wordt contact opgenomen om deze training aan te laten sluiten bij jouw bedrijf. De training kan desgewenst aan alle personeelsleden worden gegeven. Voor grotere bedrijven bieden we een train-de-trainer variant aan, waarbij de leidinggevenden getraind worden en handvatten krijgen om het geleerde op de rest van het team over te brengen.

Wanneer je een prijsopgave of meer informatie wilt, neem dan contact met ons op via khncursussen@khn.nl of bel naar 0348 48 97 76.

Heb je interesse om een enkele medewerker aan deze training te laten deelnemen, laat het ons dan weten. Bij voldoende belangstelling plannen we een datum in.

Annuleringsvoorwaarden

Als horecaondernemer weet je als geen ander dat lastminute-afzeggingen vaak tot onnodige kosten leiden. Daarom heeft KHN een annuleringsregeling die geldt bij inschrijving voor cursussen, workshops en trainingen. Zorg dat je op de hoogte bent van onze annuleringsvoorwaarden.